• کدخبر: 911103
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

تابش رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: عمل ضد انسانی این شکارچیان احساسات مردم را تحریک کرده و باید برای آن ها جرائم سنگین‌تری نسبت به شکار در نظر بگیرند.

به گزارش جماران؛ محمدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در واکنش به فیلم منتشر شده توسط پرویز پرستویی در فضای مجازی درباره رفتار وحشیانه شکارچیان با دو قوچ گفت: مراجع قضائی و سازمان حفاظت محیط زیست باید موضوع را بطور جدی پیگیری و تعقیب کنند.

وی ادامه داد: این جنایتکاران باید به سزای عمل خود برسند و قاضی هم به جنبه‌های کیفری و حقوقی این موضوع توجه کرده و بابت این اقدام که افکار عمومی و احساسات مردم را جریحه دار کرده است، احکامی را برای تنبیه این شکارچیان صادر کند.

نماینده مردم اردکان تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای عالی محیط زیست، جرائم شکار گونه‌های نادر، افزایش یافت تا بازدارندگی را به وجود بیاورد، البته شاید قوچ و میش جزوه این گونه ها نباشند، ولی این موضوع چیزی از نفس این اقدام خشونت آمیز کم نمی کند.

تابش تأکید کرد: عمل ضد انسانی این شکارچیان احساسات مردم را تحریک کرده و باید برای آن ها جرائم سنگین‌تری نسبت به شکار در نظر بگیرند.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد: تنها بحث حمله و کشتار یک حیوان مطرح نیست، در حقیقت این اقدام یک شقاوت و خشونت را به جامعه منتقل می‌کند و قاضی باید حکم سنگینی را برای آنها مدنظر قرار دهد.

نماینده مردم اردکان گفت: این اقدام تأسف برانگیز نشان داد که افکار عمومی تا چه میزان نسبت به محیط زیست و گونه های جانوری و گیاهی اکوسیستم حساسیت داشته و به آن توجه می کنند و واکنش افکار عمومی بسیار قابل تقدیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 911103
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.