ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ترجیح می‌دهیم آقای نجفی شورا را تنها نگذارد، گفت: تلاش می‌کنیم ایشان به عنوان شهردار تهران باقی بماند.

به گزارش جماران؛ عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: با توجه به پتانسیل فکری، ذهنی و مدیریتی آقای نجفی برای اداره شهر تهران، با استعفای وی مخالف هستیم.

ناهید خداکرمی افزود: آقای نجفی شهردار منتخب شورا و در حقیقت شهردار منتخب مردم هستند که با استعفای ایشان موافقت نخواهیم کرد و بنده یکی از مخالفان استعفای ایشان هستم.

وی تصریح کرد: انسان زمانی که هدف والایی داشته باشد، در مسیر رسیدن به آن هدف مشکلات و چالش های خواهد داشت.

وی ادامه داد: بیماری و حتی مرگ نمی تواند مانعی برای رسیدن به هدف باشد و با اینکه می‌دانیم؛ نجفی از بیماری سختی رنج می‌برند، اما با توجه به پتانسیل فکری و مدیریت ایشان با استعفای وی، مخالف هستیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ترجیح می‌دهیم آقای نجفی شورا را تنها نگذارد، گفت: تلاش می‌کنیم ایشان به عنوان شهردار تهران باقی بماند.

وی ابراز امیدواری کرد: طی دوره درمان، آسیبی به سلامتی نجفی وارد نشود و ایشان با مدیریتی که دارند و با بهره‌گیری از معاونان و مدیران در غیاب خودشان امور شهر را پیگیری کنند.

وی گفت: هفت ماه گذشته مدیریت شهرداری، زمانی برای تحویل و تحول بود و مدتی نیز برای شناسایی وضع موجود گذشت، اکنون زمان بهره‌ برداری از شیوه مدیریتی در شهر تهران است که تلاش می کنیم با حضور نجفی در اداره شهر خللی وارد نشود.

محمدعلی نجفی شهردار تهران چندی پیش استعفای خود را به محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران ارائه کرد؛ قرار است موضوع استعفای شهردار تهران روز 19 فروردین ماه در اولین جلسه شورای شهر بررسی شود.

وی در همایش شهرداران سراسر کشورگفته است برای استفاده خود تصمیم نظر شورای شهرهستم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.