سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: وزیر نفت عنوان کرد در اجرای قرارداد مربوط به پروژه فاز ۱۱ پارس جنوبی با شرکت توتال ۸۰ درصد کار به شرکت‌های ایرانی واگذار شده است.

به گزارش جماران؛ اسدالله قره‌خانی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح طرح برندینگ در کمیسیون مطرح شود و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: این طرح به دنبال حل ایرادات و اشکالات طرح برندینگ در خصوص شرکت‌های واسطه‌ای برای انتقال سوخت به جایگاه‌داران است هک جزئیات آن برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه امروز نیز وزیر نفت برای ارائه توضیحات در خصوص قراردادها و پروژه‌های این وزارتخانه توضیحاتی را به اعضای کمیسیون ارائه کرد و همگی بر این نکته تأکید داشتند تا برای پروژه‌های نفتی و گازی کشور از فاینانس خارجی و سرمایه‌های داخلی و همچنین شرکت‌های داخلی و خارجی استفاده شود.

قره‌خانی در پایان خاطرنشان کرد: زنگنه در این جلسه گفت که در یکی از قراردادهای وزارت نفت که با شرکت توتال به ارزش 945 میلیون دلار برای فاز 11 پارس جنوبی امضا شده و در حال اجرا است 80 درصد کار به شرکت‌های ایرانی سپرده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.