بیژن زنگنه تصریح کرد: درباره پیشنهاد وزارت نفت برای قیمت بنزین و گازوئیل در لایحه بودجه سال ۹۷ هم ما پیشنهاد قیمت نمی‌دهیم و دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت، اعلام می‌شود.

 

وزیر نفت گفت: ابهاماتی درباره سخنان رئیس جمهور در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح شد، در واقع نظر رئیس جمهور این است که مجموع قیمت این دو فرآورده از نصف قیمت جهانی آن‌ها بعد از افزایش بیشتر نخواهد شد.

به گزارش جماران، بیژن نامدار زنگنه افزود: اگر قیمت بنزین را یک‌هزار تومان و گازوئیل را ۳۰۰ تومان محاسبه کنیم، قیمت جهانی این دو فرآورده اکنون بالای ۴ هزار تومان است و منظور این بود که قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از ۲ هزار تومان نخواهد شد.

وزیر نفت تصریح کرد: درباره پیشنهاد وزارت نفت برای قیمت بنزین و گازوئیل در لایحه بودجه سال ۹۷ هم  ما پیشنهاد قیمت نمی‌دهیم و دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت، اعلام می‌شود و هنوز این موضوع در مرحله‌ای نیست که بتوان قیمتی را برای اطلاع مردم اعلام کنیم.

زنگنه که با بخش خبری ۲۰:۳۰ تلویزیون گفت‌وگو می‌کرد، افزود: در خصوص مطرح شدن قیمت‌های یک‌هزار و ۵۰۰ و ۴۰۰ تومان برای بنزین و گازوئیل در خبرگزاری‌ها نیز این قیمت‌ها را من هم شنیده‌ام اما تا زمانی که دولت اعلام نکرده، همه چیز را باید شایعه دانست.

وی همچنین گفت: درباره میزان افزایش قیمت بنزین و گازوئیل بی‌اطلاعم و  آقای رئیس جمهور سقف افزایش را اعلام کرده است، البته ما گزینه‌های مختلفی را مطرح کرده‌ایم و هر نوعی که تصمیم‌گیری شود، آماده‌ی اجراء هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.