وزیر دفاع آمریکا در اولین موضع‌گیری خود در مورد حوادث اخیر کشورمان در ادعایی نخ‌نما گفت که آمریکا با رژیم ایران مشکل جدی دارد، اما با مردم ایران مشکلی ندارد.

 

وزیر دفاع آمریکا در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه کشورش درباره حوادث اخیر در ایران موضع‌گیری و تاکید کرد: ایران با آمریکا مشکل جدی دارد.

به گزارش جماران، به نقل از نشنال، جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در اولین موضع‌گیری خود در مورد حوادث اخیر کشورمان در ادعایی نخ‌نما گفت که آمریکا با رژیم ایران مشکل جدی دارد، اما با مردم ایران مساله‌ای ندارد.

پیش‌تر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز در ادامه اقدامات مداخله‌جویانه و خصمانه مقامات این کشور علیه ایران از احتمال صدور تحریم‌های جدید به بهانه نقض حقوق بشر در ایران خبر داده بود.

پیش‌تر حسن روحانی، رییس‌جمهور کشورمان در واکنش به حمایت‌های مداخله‌جویانه مقامات آمریکایی و در راس آن‌ها ترامپ گفت که رییس‌جمهور آمریکا که چند ماه پیش ملت ایران را تروریست نامید، نمی‌تواند با مردم ما همدردی کند.

ترامپ در روزهای اخیر پیام‌هایی را در توئیتر در حمایت از ناآرامی‌های ایران منتشر کرده است که اغلب با واکنش منفی کاربران ایرانی و حتی خارجی مواجه شد.

این اظهارات در حالی مطرح شده که روز چهارشنبه در اکثر شهرهای ایران مردم در حمایت از دولت و نظام راهپیمایی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.