شینهوا مدعی شد: ساختمان سفارت‌خانه ایران در صنعا پس از آنکه توسط سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفت دچار آتش‌سوزی شد./ خبرگزاری صدا و سیما: اخبار جعلی از برخی منابع درباره حمله به سفارت کشورمان در صنعا، در بیست و چهار ساعت گذشته منشتر شده بود که منایع آگاه این اخبار را تکذیب کردند.

به گزارش جماران، خبرگزاری شینهوا از حمله با سلاح سنگین و تعرض به سفارت ایران در یمن در جریان درگیری‌های حوثی‌ها و نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهوری پیشین یمن خبر داد.

ساختمان سفارت‌خانه ایران در صنعا پس از آنکه توسط سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفت دچار آتش‌سوزی شد.

تاکنون مشخص نشده است که مسئولیت این حمله به سفارت کشورمان متوجه چه کسی یا گروهی است.

در همین حال؛ خبرگزاری صداوسیما این خبر را تکذیب کرد و نوشت: منابع آگاه در صنعا موضوع حمله به سفارت کشورمان در صنعا را تکذیب کردند. در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار جعلی از برخی منابع درباره حمله به سفارت کشورمان در صنعا منتشر شده بود.

خبرگزاری شینهوا دیروز طی گزارشی از صنعا ادعا کرده بود، ساختمان سفارت ایران در صنعا پایتخت یمن روز یکشنبه پس از آنکه در درگیری بین نیروهای جنبش انصارالله و نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین این کشور با استفاده از تسلیحات سنگین هدف حمله قرار گرفت، به آتش کشیده شد.

خبرنگار شینهوا که مدعی بود در صحنه حاضر است، گزارش داد ساختمان سفارت ایران در صنعا پس از حمله با سلاح های سنگین آتش گرفت اما تاکنون مشخص نشده است که مسئول این حمله کدامیک از طرف ها بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.