در حال حاضر اکیپ‌های فنی در شهرهای حادثه دیده مستقر هستند همچنین ۲۰۰ هزار بطری آب دیروز و امروز نیز ۲۰۰ هزار بطری آب بسته بندی بین مردم توزیع شده است.

 

به گزارش جماران؛ معاون نظارت بر راهبری و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر تنها شهر گیلانغرب مشکل تامین آب دارد که به علت وجود پس لرزه‌های متعدد کار برای تامین آب این شهر با تاخیر مواجه شده، اما نهایتا تا آخر وقت فردا مشکل این شهر نیز برطرف خواهد شد.

شاهین پاک‌روح با اشاره به وضعیت تامین آب در شهرهای حادثه دیده، اظهار کرد: در حال حاضر مشکل تامین آب تمام شهرهای کرمانشاه برطرف شده، اما مساله مهم برای ما در نظر گرفتن کیفیت آب است. به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کدورت آب به طور کامل برطرف شود.

وی با بیان این که به دلیل پس لرزه‌های متعدد آب دچار کدورت شده است، ادامه داد: در دو شهر هرسین و گیلانغرب با مشکل کدورت آب مواجه بودیم که خوشبختانه مشکل هرسین برطرف شده و تنها در گیلانغرب با مشکلاتی مواجه هستیم.

به گفته معاون نظارت بر راهبری و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور، در حال حاضر اکیپ‌های فنی در شهرهای حادثه دیده مستقر هستند همچنین ۲۰۰ هزار بطری آب دیروز و امروز نیز ۲۰۰ هزار بطری آب بسته بندی بین مردم توزیع شده است.

پاک‌روح ادامه داد: البته براساس دستورالعمل‌های ستاد بحران وظیفه ما تامین آب شرب پایدار برای مردم است به همین دلیل تمام همکاران تلاش خود را برای تامین آب بهداشتی پایدار می‌کنند.

وی با بیان این که در حال حاضر جاده‌ها باز شده و انتقال تانکر آب برای روستاها آسان شده است، گفت: ۲۰ دستگاه تانکر سیار برای ۱۲۳ روستا بسیج شده‌اند. البته این در شرایطی است که کل روستاهای متاثر از زلزله در اولین ساعات ۵۵۰ روستا بود که در حال حاضر نیاز آب شرب این روستاها به ۱۲۰ روستا کاهش پیدا کرده است.

معاون نظارت بر راهبری و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور، بیان کرد: در حال حاضر تلاش ما این است که منابع آب این روستاها را تا اسرع وقت تامین کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.