علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که سازمان تأمین اجتماعی باوجود بحران‌های اقتصادی کشور، یک سازمان پویا بوده است.

 

به گزارش جماران؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از ۵۰ درصد اهالی شهرستان بستان‌آباد مالکان تأمین اجتماعی هستند و چهار کارخانه از مجموعه شرکت‌ها در این شهرستان فعالیت می‌کنند که بسیار با ارزش است.

«علی ربیعی» در آئین کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین اجتماعی بستان‌آباد اظهار کرد: همه تلاش دولت این است که در مناطق بحران زده، ثبات و امنیت اشتغال را فراهم کند تا روز به روز شاهد افزایش اشتغال در سطح کشور باشیم.

وی ادامه داد: این اطمینان را به اهالی شهرستان بستان‌آباد می‌دهم که اگر اقدامات تملک این درمانگاه به سرعت آغاز شود، عملیات اجرایی نیز به‌دنبال آن آغاز می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از نماینده شهرستان بستان‌آباد گفت:  دکتر «وحدتی» همواره پشتیبان دولت بوده و معتقد هستم با وجود فرماندار و نماینده این شهرستان، بستان آباد روزهای بهتری را تجربه خواهد کرد.

ربیعی با بیان این‌که سازمان تأمین اجتماعی باوجود بحران‌های اقتصادی کشور، یک سازمان پویا بوده است، خاطرنشان کرد: در حالی‌که طرح تحول سلامت هزنیه‌های سنگینی را به سازمان‌ها وارد کرده است، با مدیریت جامع توانسته‌ایم که اصلی‌ترین مسائل و مشکلات را  در زمینه اشتغال پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.