نماینده مردم اردکان در مذاکره با معاونین وزرای امور خارجه و بهداشت، همچنین سرکنسولی ایران در کربلا و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر بکارگیری همه امکانات جهت مداوای مصدومان و انتقال آنان و جان باختگان به زادگاه شان تاکید کرد.

 

به گزارش جماران؛ نماینده مردم اردکان در پی جان باختن تعدادی از زائرین اردکانی در حادثه حله عراق و شهادت محیط بان یزدی در درگیری با اشرار در یکی از مناطق حفاظت شده این استان، با صدور پیام و پیگیری از طریق مدیران مربوطه، ضمن عرض تسلیت، بر رسیدگی فوری موضوع تاکید کرد.

در بخشی از پیام محمدرضا تابش آمده است:

«خبر دردناک کشته و زخمی شدن تعدادی از زائران اردکانی، در حادثه تصادف عراق که مشتاقانه عازم زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بودند، موجب تاسف و تالم شدید اینجانب و عامه مردم شد. با طلب علو درجات درگذشتگان این حادثه غم بار از حضرت احدیت و عرض تسلیت به خانواده های محترم متوفیان و مردم عزیز اردکان و روستای شمس آباد عقدا و آرزوی صبر برای این عزیزان، مقتضی است تا همه دستگاه ها و نهادهای مسئول با جدیت نسبت به رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان و انجام تمامی اقدامات درمانی، به منظور تسریع در بهبودی آنها و کاهش آلام خانواده های بزرگوارشان، نهایت تلاش خود را معمول دارند.»

همچنین "تابش" در گفتگو با فرماندهان نیروی انتظامی استان و اردکان و  مدیرکل محیط زیست استان یزد، با عرض تسلیت شهادت محیط بان شهید علی اکبر قنبری راد و آرزوی علو درجات وی، از کم و کیف مبارزه نیروهای شجاع و ایثارگر انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه حفاظت شده رباط پشت بادام به بهاباد اطلاع حاصل کرد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، تعهد و شجاعت و جوانمردی محیط بان شهید و اهتمام وی در همراهی با نیروهای انتظامی جهت مقابله با قاچاقچیان را نشانه ای از عزم راسخ محیط بانان حافظ طبیعت برای مقابله و زدودن هر آنچه محیط زیست را آلوده می سازد دانست و با طلب علو درجات وی با خانواده داغدارش ابراز همدردی نمود.

نماینده مردم اردکان همچنین در مذاکره با معاونین وزرای امور خارجه و بهداشت، همچنین سرکنسولی ایران در کربلا و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  بر بکارگیری همه امکانات جهت مداوای مصدومان و انتقال آنان و جان باختگان به زادگاه شان تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.