به گزارش ایرنا، علی‌محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی در یاسوج اظهار داشت: دستگاه‌های متولی این استان باید در قبال جدول زمانی تعیین شده برای اجرای طرح‌ها پاسخگو بوده و همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی باید یکی از مهم‌ترین رویکردهای همه دستگاه‌های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد باشد.
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تکلیف نهادهای دولتی و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی به‌مراتب سنگین بوده و باید فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام دهند.
حسن نوروزی تصریح کرد: تعداد طرح‌های ملی و استانی قابل‌واگذاری براساس سایر ظرفیت‌های قانونی ظرف یک ماه گذشته در کهگیلویه و بویراحمد 48 مورد بوده، که از این تعداد 37 مورد طرح‌های استانی است.
وی ابراز داشت: از تعداد طرح‌های استانی قابل‌واگذاری 17 مورد مربوط به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، 9 مورد ورزش و جوانان، پنج مورد فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنج مورد آب منطقه‌ای و یک مورد هم مربوط به محیط زیست این استان است.
سهمیه سال گذشته استان در زمینه واگذاری طرح‌های عمرانی حوزه اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی برای تکمیل و افتتاح 57 مورد بوده که از این تعداد 45 مورد معادل 78 درصد در تیرماه سال جاری واگذار شد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.