: احساس می کنیم امروز به نذر در راه توسعه و اشتغال در استان نیاز داریم و باید نذوراتی در راه ایجاد کسب و کار و شغلهای نوین و متناسب با نیاز دنیای امروز در شهر و دیارمان داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صدوقی با تاکید بر نیاز جامعه به نذری های جدید گفت: نذری برای توسعه کسب و کار جوانان یزدی از اقدامات ارزنده است که امروز به مناسبت ۱۳ محرم نخستین گام آن برداشته شد.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام محمد صدوقی امروز در حاشیه گردهمایی هیئات مذهبی در تکیه امیرچقماق یزد اظهار داشت: مردم یزد از دیرباز به خاندان پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت علیهم السلام ارادت قلبی داشته اند و همیشه مسلک دوستداری اهل بیت (ع) بر تارک این خلق نقش بسته است.

وی عنوان کرد: گذشتگان ما با نیت نذر در راه اهل بیت (ع) خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه کرده اند که این خدمات از ساخت یک سقاخانه تا ساخت بیمارستان با هدف خیر بدون کسب منفعت شخصی در کارنامه مردم ما ثبت است و هریک بر اساس نیاز روز و شرایط آن زمان تصمیم گیری شده است.

وی بیان کرد: احساس می کنیم امروز به نذر در راه توسعه و اشتغال در استان نیاز داریم و باید نذوراتی در راه ایجاد کسب و کار و شغلهای نوین و متناسب با نیاز دنیای امروز در شهر و دیارمان داشته باشیم.

صدوقی ادامه داد: بر این اساس با امید به همراهی جمعی از دلسوزان این دیار در کنار هم در صدد راه اندازی مجموعه خیریه ای با هدف کمک به جوانان و صاحبان ایده برای شروع کسب و کارشان هستیم که در این مرکز خدماتی همچون سرمایه، آموزش و مشارکت و سایر اقداماتی که کسب و کارهای جوانان خوش استعداد و مدبر یزدی را در راه تجارت کمک می کند، در دسترس آنها قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: به برکت روز سیزدهم ماه محرم و تجمع باشکوه مردم و هیئت های مردمی مذهبی، اولین گام با نیت راه اندازی کسب و کار حلال برای جوانان یزدی برای راه اندازی این صندوق نذر می شود تا با کمک خیرین عزیز گام‌های بعدی نیز برداشته شود.

صدوقی بیان کرد: به زودی جزئیات و نحوه فعالیت این صندوق از طریق رسانه ها برای عموم مردم استان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: این صندوق خیریه به زودی به صورت رسمی تشکیل و خیرین دوستدار اهل بیت (ع) در نذر توسعه و اشتغال کمک حال جوانان خوش استعداد یزدی باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.