عامل مسلح درست چند ساعت بعد از آن اقدام به تیراندازی در محوطه دانشکده کرد که فرمانده‌اش، او را به واسطه پیام‌ها نژادپرستانه‌ای که در محوطه دانشگاه پخش کرده بود، مجازات کرد.

به گزارش جماران؛ حساب توییتری دانشکده نیروی هوایی آمریکا گزارش کرد که گزارشاتی از حضور یک فرد مسلح در محوطه دانشکده دریافت شده است که البته شلیک گلوله در محوطه دانشگاه تأیید نمی‌شود.

رسانه‌های غربی از حمله مسلحانه یک نفر در محوطه دانشکده نیروهای هوایی آمریکا خبر دادند.

دانشجویان دانشکده نیروی هوایی آمریکا گزارشات هولناکی از حضور یک عامل مسلح درمحوطه دانشکده به اشتراک گذاشتند.

این عامل مسلح درست چند ساعت بعد از آن اقدام به تیراندازی در محوطه دانشکده کرد که فرمانده‌اش، او را به واسطه پیام‌ها نژادپرستانه‌ای که در محوطه دانشگاه پخش کرده بود، مجازات کرد.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در این خصوص گزارش کرد، در حدود ساعت 01:23 صبح روز شنبه (امروز)، مسئولان دانشکده یک پیام توییتری نگران کننده منتشر کردند، مبنی بر اینکه در حال بررسی ادعاهای دانشجویان هستند که گفته‌اند که یک عامل مسلح ظاهراً در دانشکده‌ای است که واقع در شمال کلرادو است.

در این پیام توییتری نوشته شده است: «ما گزارشاتی از حضور یک عامل مسلح در دانشکده دریافت کردیم. هیچ‌گونه تأییدیه‌ای مبنی بر شلیک گلوله وجود ندارد. نیروهای امنیتی به محل اعزام شده‌اند». 

طبق این گزارش، هیچ گزارشی مبنی بر زخمی شدن یا شلیک گلوله منتشر نشده است اما دانشجویان دانشکده گزارشات نگران‌کننده‌ای را منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه چندین عامل مسلح در محوطه دانشگاه حضور دارند.

این تهدیدات در دانشکده نیروی هوایی آمریکا بعد از آن مطرح شد که ژنرال «جی سیلوریا» بعد از پیدا کردن مطالب نژادپرستانه‌ای که بر روی تابلو اعلانات بیرون اتاق پنج دانشجوی سیاهپوست نوشته شده بود، به تمامی 4 هزار دانشجوی افسری هشدار داد که بیشتر توجه کنند.

بنا به گزارش وب‌سایت دانشکده نیروی هوایی کلرادو، حدود 29 درصد از دانشجویان دانشگاه فوق در سال 2015 از اقلیت‌ها بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.