قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: توسعه فیلم های آموزشی جهت راهنمای معلمان مدارس عادی با روش تدریس ویژه دانش‌آموزان تلفیقی و دیرآموز از جمله فعالیت‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از اجرای طرح خدمات حمایتی در تمام مدارس استثنایی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

مجید قدمی در نشست مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سال تحصیلی جدید گفت: تمام کتاب‌های دانش آموزان با نیازهای ویژه تهیه و به استان‌ها ارسال شده است.

وی افزود: توسعه فیلم های آموزشی جهت راهنمای معلمان مدارس عادی با روش تدریس ویژه دانش‌آموزان تلفیقی و دیرآموز از جمله فعالیت‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از ابلاغ اعتبارات مربوط به سرانه دانش‌آموزان استثنایی جهت سرویس‌های ایاب و ذهاب خبر داد و اظهار داشت: حمایت از اجرای طرح تلفیقی و تحصیل دانش آموزان نابینا، ‌ناشنوا، جسمی و حرکتی در کنار دانش‌آموزان عادی از جمله سیاست‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

قدمی ادامه داد: طرح خدمات حمایتی در تمام مدارس استثنایی و پرداخت هزینه‌های درمانی، دارویی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اجرا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.