حمید گرمابی تصریح کرد :عدم برآورد دقیق از میزان تولید موجب می شود که خودروسازان نتوانند طبق روز و ماه خودرو را تحویل مشتری بدهند.

به گزارش جماران؛ عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس،گفت: شهروندان تنها برای ثبت سفارش خودرو به نمایندگی‌های مجاز اعتماد کنند تا کلاهبرداران نتوانند با سوء استفاده از اعتماد شهروندان سرمایه شان را کسب کنند.

حمید گرمابی درباره عدم پایبندی برخی از خودرسازان در زمان ذکره شده در قرارداد  نسبت به تحویل خودرو به مشتریان،گفت: عدم تامین قطعات یدکی از تولیدکنندگان داخلی و یا دشواری تهیه لوازم یدکی خارجی برای خودروسازان از عواملی است که برخی خودروسازان اعتقاد دارند؛ نمی توانند میزان تولیدخودرو  را طبق روزه و ماه برآوردکنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تصریح کرد :عدم برآورد دقیق از میزان تولید موجب می شود که خودروسازان نتوانند طبق روز و ماه خودرو را تحویل مشتری بدهند.

وی ادامه داد: پراید پاسخگوی استانداردهای روز دنیا نیست، منتهی ما خودرویی در کشور نداریم که هم رنج قیمتی پراید باشد تا بتواند استانداردهای بین المللی را  رعایت کنند بنابراین  تا زمانی که نتوان جایگزین مناسبی برای پراید پیداکرد، نمی توان خط تولید پراید را قطع کرد.

گرمابی افزود: خودرویی باید جایگزین پراید شود که با قدرت خرید طبقه متوسط و دهک های کم درآمد جامعه سنخیت داشته باشد. 

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدقولی برخی شرکت های خودرو سازی برای تحویل به موقع خودرو به مشتریان نشان عدم دقیق برآورد میزان تولید دارد،گفت: وضعیت برنامه ریزی خط تولید و کمبود برخی از قطعات یدکی خودرو از دلایلی است که خودرسازن برای دیرکرد در تحویل خودرو اعلام می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 741982
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.