رییس آژانس امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شده حماس با حمایت ایران در لبنان مستقر شده است.

به گزارش جماران به نقل از روزنامه تایمز آو اسرائیل، رییس آژانس امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شده حماس با حمایت ایران در لبنان مستقر شده است. 

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل «ناداو آرگامان» در جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی هشدار داده و مدعی شده گروه‌های فلسطینی که در نوار غزه حکمرانی می‌کنند به سرمایه‌گذاری برای مشارکت در درگیری‌های آینده با اسرائیل حتی به قیمت هزینه‌کرد رفاه شهروندانشان ادامه می‌دهند. 

بر اساس ادعای وی، حماس بعد از گذشت بیش از سه سال از دوران سردی در روابط، برای مبارزه با اسراییل آماده شده است. این گروه یک مصیبت استراتژیک است که بین تلاش برای ترک مخاصمه با اسرائیل و آشتی با مردم آنها و تسلیح مجدد خود گیر کرده است. 

آرگامان مدعی شده در سه سال گذشته بعد از سال ۲۰۱۴ و جنگ غزه، اسرائیل آرام‌ترین دوره را در سه دهه اخیر تجربه کرده است. 

وی مدعی شده ارتش ایران از حماس حمایت می‌کند. این حمایت استراتژیک است. روابط آنها به سطح فوق‌العاده و به دوران گذشته‌اش برگشته است. روابط ایران و حماس به دوران اوج خود برگشته است.

وی هیچ اشاره‌ای به محل دقیق پایگاه حماس در لبنان  نکرده و تنها مدعی شده که صلاح العاروری یکی از اعضای ارشد حماس در بیروت مستقر شده است. او بعد از خروج از قطر در ماه ژوئن نزد مقام‌های حزب‌الله رفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.