بیگلری گفت: نماینده‌ای از دفتر مقام معظم رهبری برای پیگیری امور آمدند که اینها هم با خانواده کولبران کشته‌شده جلسه داشتند و هم با من و فرماندار بانه».


 

به گزارش جماران، بیگلری درباره گروه‌های بازرسی اعزام‌شده به منطقه به گفت: «نمایندگانی نیز از تهران برای بازرسی آمدند، از جمله از سازمان بازرسی کشور، بازرس نیروی انتظامی و بازرس ویژه وزیر کشور. همچنین نماینده‌ای از دفتر مقام معظم رهبری برای پیگیری امور آمدند که اینها هم با خانواده کولبران کشته‌شده جلسه داشتند و هم با من و فرماندار بانه».
به گفته او «مأموریت گروه بازرسان اعزام‌شده به بانه حقیقت‌یابی موضوع تیراندازی به دو کولبر بانه‌ای و تهیه گزارشی حقیقت‌یاب است که در واقع چه پیش آمده و دلایل و عوامل چه بوده است من هم از آنها خواستم تا پیش از دیدار با هنگ مرزی به دیدار خانواده کولبران فوت‌شده بروند با دو فردی که همراه آنها بوده‌اند، گفت‌وگو کنند چراکه نمی‌خواستم در روایت تحت تأثیر باشند و بنایم این بود که واقعیت را از زبان خانواده و دو همراه کولبران بشنوند. جلسه جداگانه را هم با روحانیون شهر بانه برگزار کردند».
بیگلری همچنین  تأکید کرده «پنج نفر در جریان این حادثه از سوی نیروی انتظامی دستگیر و بازداشت شده‌اند. در جلسه‌های یادشده تأکید شد دادسرای نظامی پیگیر کار آنها از طریق بررسی و شناسایی اسلحه شده تا مشخص شود این اقدامات را کدام فرد نظامی در هنگ مرزی بانه انجام داده است».

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.