سالار محمدنیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز گذشته تیم ملی‌حفاری در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در هر دو بخش تفنگ و تپانچه برابر تیم مقاوت شکست خورد اما در فینال شلیک 24 تیر و در بخش انفرادی تفنگ بادی، مهیار صداقت از تیم ملی حفاری در مکان دوم قرار گرفت.
رییس هیات تیراندازی خوزستان ادامه داد: تیم ملی حفاری با توجه به این که در بازی مقابل مقاومت زمان لازم برای استراحت نداشت و مستقیم از فرودگاه به سالن مسابقات رفت که این امر باعث افزایش تعداد خطای بازیکنان این تیم شد هر چند که با اختلاف یک امتیاز بازی را واگذار کرد.
وی افزود: تیم ملی حفاری در هفته چهارم نیز با برتری مقابل تیم نظام مهندسی قم در هر دو بخش تپانچه و تفنگ بادی، سومین پیروزی خود را در لیگ برتر تصاحب کرد همچنین در بخش انفرادی این هفته از رقابت ها وحید گلخندان در بخش تپانچه بادی و پوریا نوروزیان در رشته تفنگ بادی از تیم ملی حفاری در رده سوم قرار گرفتند.
محمدنیا با بیان این که تیم ملی حفاری شایستگی قهرمانی در این دوره از رقابت ها را دارد افزود: رقبای اصلی ملی حفاری تیم های مقاومت و نزاجا هستند که در هفته های پایانی، رقابت تنگاتنگی بین این سه تیم وجود دارد. با توجه به بازیکنانی که در ملی حفاری تیراندازی می کنند این تیم شانس کسب عنوان قهرمانی را دارد.
وی با اشاره به این که در صورت پیروزی در بازی برگشت مقابل تیم مقاومت شانس قهرمانی نماینده خوزستان بیشتر خواهد شد افزود: تیم مقاومت در دور برگشت یک بازی بسیار حساس با تیم نزاجا دارد که در صورت لغزش، مسیر قهرمانی تیم ملی حفاری آسان تر می شود.
رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: حضور اسپانسر و پوشش مسابقات از طریق رسانه ملی را باعث پویایی لیگ برتر تیراندازی کشور دانست و گفت: حضور اسپانسرهای قوی باعث ارتقاء سطح کیفی مسابقات و جذب علاقه مندان به این رشته ورزشی خواهد بود لذا امیدوارم زمینه لازم برای جذب سرمایه گذار در این رشته فراهم شود.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.