دکتر لاریجانی اظهار داشت: در طراحی سوالات این آزمون از بانک سؤالات استفاده شده است و همچنین در بخش آزمون شفاهی آزمون‌ها به صورت الکترونیک محور برگزار خواهد شد.

به گزارش جماران؛ معاون آموزشی وزیر بهداشت از رقابت حدود ۴۰۰۰ داوطلب در آزمون‌های دانشنامه پزشکی خبر داد و گفت: کلید سؤالات این آزمون امروز، پنج‌شنبه ۱۶ شهریورماه منتشر خواهد شد.

دکتر باقر لاریجانی در حاشیه بازدید از شصت و چهارمین آزمون دانشنامه تخصصی و سی‌ویکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی که امروز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، با تأکید بر اینکه داوطلبان آزمون دانشنامه تخصصی در ۲۷ رشته و داوطلبان آزمون دانشنامه فوق تخصصی در ۲۵ رشته رقابت می‌کنند، افزود:‌ در طراحی سوالات این آزمون از بانک سؤالات استفاده شده است و همچنین در بخش آزمون شفاهی آزمون‌ها به صورت الکترونیک محور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ کلید سؤالات آزمون فوق از ساعت ۱۷ امروز، ۱۶ شهریورماه بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

معاون آموزشی وزیر بهداشت تأکید کرد: رسیدگی به اعتراضات در آزمون دانشنامه فوق تخصصی در روز جمعه و اعلام نتایج کتبی این آزمون ساعت ۱۲ فردا جمعه، ۱۷ شهریورماه و رسیدگی به اعتراضات آزمون دانشنامه تخصصی در روز شنبه، ۱۸ شهریورماه و اعلام نتایج کتبی آزمون نیز در همین روز صورت می‌گیرد.

دکتر لاریجانی خاطر نشان کرد:‌ نتایج نهایی آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ۱۹ مهرماه امسال اعلام می‌شود.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با تأکید بر اینکه از سال گذشته با توجه به فرایند رسیدگی به اعتراضات آزمون‌های شفاهی نیز روند اعلام نتایج در فرصت مناسبی انجام می‌گیرد، افزود:‌ ۴۰۰ استاد علوم پزشکی در حوزه تخصصی و ۲۰۰ استاد علوم پزشکی در حوزه فوق تخصصی در طراحی سؤالات با وزارت بهداشت همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.