علی اعطا: اطلاعات لازم از مسئولین مربوطه در شهرداری دریافت خواهد شد و این کمیسیون گزارشی به شورا ارائه خواهد داد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی عملکرد مالی شهرداری در شش ماهه اول امسال خبر داد.

علی اعطا، سخنگوی شورای پنجم تهران، ری و شمیرانات در دومین نشست خبری خود با اشاره به تصمیمات اخذ شده در چهارمین جلسه رسمی این شورا گفت: سه شنبه 14 شهریور 96 جناب آقای محمدعلی نجفی شهردار تهران جهت ادای سوگند در صحن شورا حاضر خواهند شد و با توجه به نطق پیش از دستور آقای حبیب زاده در رابطه با مبحث 22 مقررات ملی ساختمان شورای پنجم طبق روال شورای قبلی به پیگیری‌های خود درباره مقصرین حادثه پلاسکو ادامه خواهد داد.

سخنگوی شورای شهر در ادامه این نشست خبری گزارشی از اقدامات کمیسیون‌های شورای پنجم تا امروز ارائه داد و گفت: بر اساس این گزارش کمیسیون‌ برنامه و بودجه شورای شهر به طور خاص عملکرد مالی شهرداری را در حوزه دریافت‌ها و پرداخت‌ها در شش ماهه نخست سال 96 در دستور کار خود دارد.

اعطا ادامه داد: کمیسیون برنامه و بودجه در این زمینه بنا به شفاف سازی دارد. اطلاعات لازم از مسئولین مربوطه در شهرداری دریافت خواهد شد و این کمیسیون گزارشی به شورا ارائه خواهد داد.

این عضو کمسیون شورای شهر در ادامه به عملکرد کمیسیون شهرسازی و معماری اشاره کرد و افزود: در این کمیسیون در حال برنامه‌ریزی برای تعامل با انجمن‌های تخصصی هستیم و هرگز در دوره‌های گذشته با جدیت به این موضوع نپرداخته بودند. بعلاوه با توجه به اختلافات میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی قصد داریم در کمیسیون معماری و شهرسازی زمینه تعامل بیشتر را میان این دو بخش ایجاد کنیم تا این اختلافات به حداقل برسد.

اعطا در ادامه گزارش خود در مورد عملکرد کمیسیون معماری و شهرسازی افزود: این کمیسیون قصددارد از شهرداری تمام مناطق دیدن کند تا از نزدیک با مسائل و مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند آشنا شده و بعد نظارتی شورا را با کمک تحقیقات میدانی بیش از پیش محقق کند.

سخنگوی شورا شهر درباره عملکرد کمیسیون اجتماعی و فرهنگی به ریاست محمدجواد حق شناس نیز بیان داشت: این کمیسیون با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر از مسئولین ستاد استقبال از مهر دعوت کرده و به علت آنکه با آغاز سال تحصیلی ترافیک افزایش پیدا می‌کند با حضور نیروی انتظامی، شرکت واحد اتوبوسرانی و ... به زودی جلسه‌ای در این رابطه در کمیسیون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.