بهرام پارسایی اظهار داشت: ارکان هیئت رئیسه فراکسیون امید در جلسه فردا صبح هیئت رئیسه انتخاب خواهد شد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ارائه گزارشی درباره عملکرد این فراکسیون و بررسی نقاط ضعف و قوت آن در جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید خبر داد.

بهرام پارسایی اظهار کرد: عصر امروز جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید با دستور کار انتخاب هیات رئیسه برگزار شد. طبق اساسنامه هر سال یک بار انتخابات هیات رئیسه برگزار می‌شود. در این جلسه نیز راجع به فعالیت یک سال گذشته فراکسیون گزارشی ارائه شد همچنین عملکرد فراکسیون و هیات رئیسه مورد بحث و بررسی قرار گیرد و اعضا برای پیشبرد بهتر اهداف و برنامه های فراکسیون اظهاراتی را مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه دکتر عارف به اتفاق آرا به عنوان رئیس و هشت نفر به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند. ارکان هیئت رئیسه نیز در جلسه فردا صبح هیئت رئیسه انتخاب خواهد شد.

پارسایی اضافه کرد:‌ در جلسه امروز نقاط ضعف و قوت فراکسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت که تقاضای اعضا این است که لیست اعضای فراکسیون منتشر شود چرا که این امر می‌تواند خیلی از مباحث را روشن کند.

سخنگوی فراکسیون امید اضافه کرد: از همه اعضای فراکسیون به خاطر فعالیت‌شان در سال اول قدردانی می‌کنم و امیدوارم در سال دوم بتوانیم با تجربه سال قبل و با برنامه‌ای منسجم کار را به پیش ببریم. یکی از برنامه‌های ما فعال شدن کمیته‌هاست و اینکه هر کمیته در طول سال چند طرح به صحن علنی می‌آورد و همچنین ممکن است تغییراتی در کمیته‌ها انجام شود تا با برنامه‌تر وعده‌هایی که به مردم داده شده را در مدت باقی مانده محقق کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.