نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد که در این گزارش آمده که دادستان مشهد قصور و کوتاهی کرده است.

به گزارش جماران؛ نایب رئیس مجلس گفت: گزارش کمیسیون شوراها در مورد علل ممانعت از برگزاری سخنرانی من در مشهد مقدس بر قصور و کوتاهی دادستان مشهد تاکید دارد اما برای حفظ وقت مجلس اصراری به قرائت آن در صحن علنی ندارم.

علی مطهری درباره قرائت گزارش کمیسیون شوراها در مورد علل ممانعت از برگزاری سخنرانی وی در مشهد مقدس در صحن مجلس گفت: این گزارش براساس بند 7 ماده 49 آئین نامه داخلی مجلس توسط کمیسیون شوراها و امور داخلی تهیه شده که طبق این بند سخنگوی کمیسیون و نماینده دولت هرکدا م15 دقیقه فرصت دارند و شش نماینده نیز به قید قرعه هرکدام 5 دقیقه فرصت اظهار نظر در این خصوص را دارند. در نتیجه یک ساعت وقت جلسه علنی مجلس گرفته می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این گزارش آمده است که دادستان مشهد قصور و کوتاهی کرده است، بیان کرد: علی رغم اینکه این گزارش به نفع من است، برای اینکه وقت مجلس گرفته نشود، هفته پیش درخواست کردم که این موضوع از دستور کار مجلس خارج شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته پیش نوبت به این موضوع نرسید. البته برخی از دوستان گفته‌اند که امکان خروج آن نیست و با درخواست من نمی‌توان این موضوع را از دستور کار مجلس خارج کرد.

مطهری گفت: باید ببینیم که رئیس جلسه در آن روز در خصوص این گزارش چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 725347
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.