وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: مساله حقوق شهروندی ابعاد وسیع‌تر و متنوعی دارد که باید در تمامی حوزه‌ها و بخش‌ها عملیاتی شود.

به گزارش جماران؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شفاف سازی در امور اجرایی و صداقت با مردم از اصول راهبردی و رویکرد مهم در دولت دوازدهم است.

محمد شریعتمداری روز جمعه در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساده زیستی، تقوا و برنامه ریزی از شاخص‌ها و ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود اظهار داشت: حرکت در مسیر اعتدال و دوری از افراط و تفریط یک اصل مهم در دولت دوازدهم است.

وی بیان کرد: مدیران دولت دوازدهم تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی را باید سرلوحه کارها و امور خود قرار دهند.

شریعتمداری تاکید کرد که باید مدیران و مسئولان، مردم را طلبکار خود در دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان بدانند.

وی عنوان کرد: موضوع حقوق شهروندی باید به یک اولویت اساسی در بین مدیران و مجموعه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها گفت: دستگاه‌های اجرایی با اطلاع رسانی و تبلیغات وسیع خدمات ارائه شده را به مردم اطلاع رسانی و مردم را نسبت به حقوق خود آشنا کنند.

شریعتمداری رعایت حقوق شهروندی را یک اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: موضوع حقوق شهروندی نباید تنها به مسائل سیاسی محدود شود.

وی تصریح کرد: مساله حقوق شهروندی ابعاد وسیع‌تر و متنوعی دارد که باید در تمامی حوزه‌ها و بخش‌ها عملیاتی شود.

شریعتمداری اضافه کرد که بیش از ۷۵ درصد مصوبات سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده که نشانه عملکرد مثبت مدیریت اجرایی استان است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بهره برداری از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دومین روز از هفته دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.