شریعتمداری در رابطه با جو مجلس اظهار داشت: به نظر می‌آید فرصت خوب و زیبایی فراهم شده است تا نمایندگان دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

به گزارش جماران؛ وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که مهمترین اولویت‌‌اش در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، ایجاد اشتغال است.

محمد شریعتمداری در گفت‌وگویی تلویزیونی درخصوص رایزنی‌های خود با نمایندگان مجلس گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های بنده در وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایجاد اشتغال است تا بتوانیم هم برای جوانان ایجاد اشتغال کنیم. از سویی، بحث ارائه خدمت بهتر و بیشتر نیز از سوی این وزارتخانه مطرح است. این دو مسئله از جمله محورهای برنامه کاری من است که در کمیسیون‌ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفته شده است.

او افزود: تامین مالی با نرخ متناسب برای ارائه تسهیلات برای فعالیت در بخش معدن، نرخ ارز و هم یارانه برای فعالیت بیشتر در بخش‌های کمتر توسعه‌یافته و هم حمایت از فعالیت‌های سازمان ایمیدرو و سازمان ایمیدرو ایدور از جمله برنامه‌های دیگر بنده است.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در رابطه با جو مجلس نیز اظهار داشت: به نظر می‌آید فرصت خوب و زیبایی فراهم شده است تا نمایندگان دغدغه‌های خود را مطرح کنند و هم وزرا پیش از پذیرش رسمی مسئولیت برنامه‌های خود تشریح کرده و یک دیدگاه کلی برای نمایندگان به وجود آورند تا یک رای واقعی به وزرای پیشنهادی داده شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.