نماینده مردم تهران اظهار داشت: با توجه به اقدامات مناسب زنگنه در وزارت نفت جز وزرای موفق دولت یازدهم است و ضروری است در دولت دوازدهم حضور داشته باشد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس درباره عملکرد وزیر نفت گفت: زنگنه اقدامات خوبی در تولید و فروش نفت داشته که توانسته است بازار نفت را یک کاسه کند.با توجه به اقدامات مناسب زنگنه در وزارت نفت جز وزرای موفق دولت یازدهم است و ضروری است در دولت دوازدهم حضور داشته باشد.

بهروز نعمتی درباره تیم اقتصادی دولت گفت: من درباره افراد نظری نمیدهم و اگر درباره آقای بیطرف هم پاسخی ندادم به جهت این است که نمی دانم در آینده چه وضعیتی پیش می آید اما به طور کلی  تیم اقتصادی  دولت نیازمند لیدر و رهبر واحدی است.

تیم اقتصادی دولت باید لیدر داشته باشد

وی در ادامه افزود: هر یک از افرادی که برای کابینه معرفی شده اند دارای پتانسیل بسیار بالایی هستند اما اگر  جمع کننده و در واقع برآیند این کار مثبت ارزیابی نشود که به نظرم نمی شود این نشات گرفته از این است که مدیریت واحدی وجود ندارد و پیش بینی برای این موضوع باید اتفاق بیفتد.

نعمتی در ادامه گفت: نمی دانم قرار است چگونه این موضوع را در دولت حل کنند اما بالاخره یک نهادی حال وزارت اقتصاد، وزارت نیرو، وزارت نفت یا وزارت صنعت و یا حتی بانک مرکزی میتواند این نقش را ایفا کند.

وی  درباره عملکرد وزیر نفت  گفت: زنگنه اقدامات خوبی در تولید و فروش نفت داشته که توانسته است بازار نفت را یک کاسه کند. با توجه به اقدامات مناسب زنگنه در وزارت نفت جز وزرای موفق دولت یازدهم است و ضروری است در دولت دوازدهم حضور داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، همچنین گفت: زنگنه تلاش خوبی برای حفظ سهمیه واقعی ایران در اوپک داشت. در یک بازه زمانی ایران در مجموعه اوپک از حداقل تولید و صادرات برخوردار بود، که هم اکنون با درنظر گرفتن میعانات بیش از ۳ میلیون و۸۰۰ هزار بشکه تولید ایران بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

چیت چیان نتوانست در زمینه بحران آب موفق عمل کند

نعمتی ادامه داد:این موضوع که زنگنه برای شرکت های داخلی و خارجی انگیزه ایجاد کرده که کار را پیش ببرند سبب شده نمره قابل قبولی را در بدنه دولت دریافت کند و نمره آن بالای ۱۸ است.

وی در خصوص اقدامات چیت چیان در دولت یازدهم، یادآور شد: مجلس به چیت چیان کمک های فراوانی کرد، اما آنگونه که باید و شاید نتوانست موفق عمل کند، چراکه موضوع بحران آب که امروز در کشور یک موضوع جدی است،می طلبید چیت چیان در این زمینه تلاش بیشتری کند، اما متاسفانه در این زمینه نتوانست آنگونه که شایسته و بایسته بوده تلاش کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.