وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهم ترین نگرانی چگونگی لینک برنامه وزرا با قانون برنامه ششم توسعه است.

به گزارش جماران؛ وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهمترین برنامه خود در دولت دوازدهم را رفع فقر مطلق عنوان کرد و گفت: دنبال کردن بحث اشتغال فراگیر نیز یکی از برنامه های این وزارتخانه خواهد بود.

علی ربیعی در حاشیه نشست فراکسیون مستقلین ولایی گفت: در این نشست برنامه ده ‌گانه ام را با 4 سیاست کلی برای اداره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت دوازدهم به نمایندگان ارائه دادم.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقدهای برخی نمایندگان نسبت به عملکرد این وزارتخانه در دولت یازدهم و برنامه‌های ارائه شده برای دولت دوازدهم، افزود: البته برخی نمایندگان نیز پیشنهاداتی را در رابطه با برنامه ها مطرح کردند ضمن اینکه در این نشست به پیشنهادات نمایندگان پاسخ هایی داده شد.

وی با بیان اینکه مهم ترین برنامه وزارت تعاون در دولت دوازدهم رفع فقر مطلق می باشد، تصریح کرد: همچنین دنبال کردن بحث اشتغال فراگیر نیز یکی از برنامه های این وزارتخانه خواهد بود، از سویی دیگر مهارت افزایی و کنترل آسیب های اجتماعی و گسترش تعاونی ها نیز از مهم ترین برنامه های این وزارتخانه در 4 سال آینده است.

ربیعی تأکید کرد: انتقال تأمین اجتماعی به مناطق محروم از برنامه های مهم وزارت تعاون در دولت دوازدهم است، همچنین 4 سیاست کلی در حوزه فعالیت با آرامش در کنار شرکای اجتماعی، امنیت شغلی کارگران و سرمایه گذاری از برنامه های مهم دیگر برای اداره وزارت تعاون در دولت دوازدهم است، البته اینجانب در تمامی جلسات فراکسیون مجلس حضور پیدا خواهم کرد و به طور حتم تعامل مجلس با دولت شرایط قابل قبولی را برای رفع مشکلات این وزارتخانه به وجود خواهد آورد.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهم ترین نگرانی چگونگی لینک برنامه وزرا با قانون برنامه ششم توسعه است، بنابراین این موضوع یکی از دغدغه های مهم است که سعی کردم آن را رعایت کنم یعنی برنامه های این وزارتخانه متکی بر قانون برنامه ششم باشد.

ربیعی افزود: تأثیر رشد در زندگی جاری مردم بسیار کند است و تأثیرگذاری کنترل تورم و رشد در زندگی مردم زمانبر است بنابراین سیاست افزایش مزد و مستمری را با تفاهم رئیس جمهور اجرایی کرده ایم، بنابراین امیدواریم این موضوع هرچه سریع تر در زندگی مردم لمس شود.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه پیشنهادی یادآور شد: مهم ترین برنامه ام در دولت دوازدهم رفع فقر مطلق در جهت مبارزه با سوءتغذیه، مبارزه با بی سوادی و افزایش کف درآمدها و افزایش مستمری بازنشستگان بیش از تورم که تا 5 سال ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718672
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.