عضو فراکسیون امید اظهار داشت: دیدگاه سیاسی وزرا یکی از معیارهای ارزیابی کابینه است اما توانمندی، کارآمدی و شایستگی در اولویت بررسی قرار دارد.

به گزارش جماران؛ عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزرای پیشنهادی تاکید کرد که محدودیت های سیاسی برای معرفی وزرا وجود نداشته است.

فاطمه حسینی با اشاره به ترکیب سیاسی وزرای معرفی شده برای دولت دوازدهم اظهار داشت: روحانی برای پیروزی در انتخابات 29 اردیبهشت در حوزه های مختلف مانورهای تبلیغاتی گسترده ای داشت که مردم به دنبال همین شعارها پای صندوق های رای حضور پیدا کردند و به روحانی مجددا رای دادند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد:  با این حال ترکیب وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم بیانگر مطالبات مردم نیست و تصور می کنم باید در چینش کابینه تغییراتی اعمال شود.

وی گفت: دیدگاه سیاسی وزرا یکی از معیارهای ارزیابی کابینه است اما توانمندی، کارآمدی و شایستگی در اولویت بررسی قرار دارد که برای این منظور برنامه های وزرای پیشنهادی و سوابق کاری و تحصیلی افراد در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کابینه دولت دوازدهم پاسخگوی اقشار مختلف نیست، تاکید کرد: چینش کابینه پاسخگوی مطالبات زنان، اقوام و اقلیت ها و آحاد اقشار جامعه که انتظاراتی داشتند و پای صندوق های رای رفتند، نیست.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه روحانی نگاهی اعتدالی دارد با رد این موضوع که محدودیتی برای انتخاب افراد وجود نداشت اظهار داشت: لازم می دانیم در خصوص محدودیت هایی که گفته می شود شفاف سازی صورت گیرد تصور نمی کنیم که محدودیت های سیاسی در این زمینه وجود داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718239
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.