امیری خامکانی با بیان اینکه این جلسه به نفع آقای زنگنه بود تصریح کرد: به طور کلی همکاران برنامه‌های آقای زنگنه را تایید کردند و از سوی فراکسیون انتقاد خاصی به عملکرد ایشان نشد.

به گزارش جماران؛ عضو فراکسیون امید تصریح کرد: مطمئنا نگاه مثبتی به حبیب‌الله بیطرف بر اساس سوابقش در فراکسیون وجود دارد و در جلسه‌ای که برگزار می‌شود احتمالا نتیجه‌ای مثبت به حضور ایشان در وزارتخانه حاصل می‌شود. به نظر من ایشان شایستگی لازم برای وزارت نیرو را دارد.

حسین امیری خامکانی به جزییات جلسه فراکسیون امید با بیژن نامدار زنگنه اشاره کرد و گفت:در این جلسه قرار بر این بود همکاران درباره وزارت نفت و عملکرد آن نظرات خود را بیان کنند و در برابر وزیر نفت هم پاسخ لازم را داده و گفتگوهای مورد نیاز در این زمینه صورت گیرد.

دیپلماسی خوب آقای زنگنه در وزارت نفت

وی در ادامه افزود: آقای زنگنه پیشتر با برخی از نمایندگان جلسه داشتند اما امروز با همه اعضای فراکسیون دیدار کردند. در این بین به برنامه‌ها و فعالیت‌های وزیر در دوره قبل و دولت یازدهم از جمله بحث دیپلماسی نفت بعد از برجام اشاره شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه به بحث قراردادهای نفتی اشاره کرد و گفت: قرارداد با توتال که در اوج لفاظی‌های آقای ترامپ صورت گرفت و همینطور بازگشت ما به فروش نفت سابق و احیای جایگاه ما در اوپک از جمله موضوعاتی بود که اعضای کمیسیون نسبت به آن ابراز رضایت می‌کردند.

وی همچنین به سخنان زنگنه درباره به کارگیری جوانان و زنان در بخش مدیریتی اشاره و تاکید کرد: آقای زنگنه به این موضوع پرداخت که از زنان و جوانان در مدیریت استفاده کرده است و در این دوره هم از آنها استفاده می کند و ایشان در پاسخ به یکی از دوستان بر این موضوع تاکید کرده‌اند که این نگاه در وزارتخانه بوده است.

این جلسه به نفع آقای زنگنه بود

نماینده مردم زرند و کوهبنان با بیان اینکه این جلسه به نفع آقای زنگنه بود تصریح کرد:  به طور کلی همکاران برنامه‌های آقای زنگنه را تایید کردند و از سوی فراکسیون انتقاد خاصی به عملکرد ایشان نشد.

وی با بیان اینکه در فراکسیون نسبت به آقای بیطرف، وزیر نیروی پیشنهادی تصمیمی گرفته نشده است، گفت: تاکنون جلسه‌ای با او نداشتیم. آقای بیطرف از جمله مدیرانی است که در سیستم به صورت پلکانی رشد کرده است و هم در نهادهای انقلابی و هم وزارت نیرو از کارنامه خوبی برخوردار است و سابقه خوبی در مدیریت حوزه نیرو به ویژه در تولید و مصرف برق داشته‌است.

این عضو فراکسیون امید تصریح کرد: مطمئنا نگاه مثبتی به ایشان در فراکسیون هم وجود دارد و در جلسه‌ای که برگزار می‌شود احتمالا نتیجه‌ای مشابه حاصل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718637
  • منبع: انرژی امروز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.