عضو فراکسیون امید تاکید کرد: رویکرد روحانی در قدم اول با معرفی در کابینه متجلی می شود، بنابراین باید وزرای پیشنهادی در دو بخش روزمه و برنامه مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش جماران؛ عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که کابینه دولت دوازدهم با نگاه ائتلافی بسته شده است.

علیرضا رحیمی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اظهار داشت: برای ارزیابی کابینه دولت دوازدهم باید نگاهی به کارآمدی و توانمندی وزرای پیشنهادی نسبت به وظایف حوزه بخشی وزارتخانه و تعهداتی که به لحاظ حقوقی و سیاسی نسبت به مردم و کشور دارند داشته باشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه در فضای سیاسی کشور 24 میلیون نفر از طبقات مختلف به روحانی رای داده اند، گفت: روحانی با رویکرد اعتدال و اصلاحات در مقابل رویکرد رقبا با عقبه فکری 24 میلیون نفر روی کار آمد که نباید این موضوع و پیوستگی با مردم، جامعه و خواستگاه رای به روحانی نادیده گرفته شود.

وی تاکید کرد: رویکرد روحانی در قدم اول با معرفی در کابینه متجلی می شود، بنابراین باید وزرای پیشنهادی در دو بخش روزمه و برنامه مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تا برنامه وزرا بررسی نشود نمی توان کابینه را ارزیابی کرد، اظهار داشت: به نظر می رسد آقای روحانی با نگاه ائتلافی ترکیب کابینه را تعیین کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت:اینکه کابینه ائتلافی دولت دوازدهم تقویت یافته است یا به نسبت دوره گذشته ضعیف تر شده بستگی به کارنامه و برنامه ارائه شده از سوی وزرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718204
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.