ژرژیک آبرامیان اظهار داشت: اینکه برخی صحبت از سهم خواهی دارند، بنده اینگونه نمی دانم و معتقدم اینها بیشتر رایزنی هایی است.

به گزارش جماران؛ نماینده ارامنه جنوب در مجلس گفت: به نظر می‌رسد بحث سهم خواهی در انتخاب اعضای کابینه مطرح نیست و اظهارنظرها بیشتر رایزنی و نوعی مشاوره به رئیس‌جمهور است.

ژرژیک آبرامیان با اشاره به اینکه اختیارات رئیس‌جمهور در انتخاب کابینه به طور صریح در قانون پیش‌بینی شده است، گفت: قانون تمام ابعاد این قضیه را در نظر گرفته و توضیح داده شده که رئیس‌جمهور باید اعضای کابینه خود را انتخاب و به مردم معرفی کند.

نماینده ارامنه جنوب در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه برخی صحبت از سهم خواهی دارند، بنده اینگونه نمی دانم و معتقدم اینها بیشتر رایزنی هایی است که انجام می شود و به نوعی مشاوره و ارائه نظر به رئیس‌جمهور است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم همچنین خاطرنشان کرد: بنابراین به طور قانونی رئیس‌جمهور این اختیار را دارد که افراد مورد نظر خود در کابینه را در هر شرایطی انتخاب و معرفی کند.

نماینده ارامنه جنوب در مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر پیشنهادی دادگستری هم اینگونه اظهار نظر کرد که قوه‌ قضائیه ساختار خاص خود را دارد و وزیر دادگستری هم در این ساختار وظایفی را انجام می دهد. بنابراین مسئله خاصی وجود ندارد و هر فرد توانمندی که برای تصدی این وزارتخانه معرفی شود از مجلس رای اعتماد می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715303
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.