نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حاشیه های سیاسی باعث ایجاد مشکلات جدید و یا تشدید مشکلات خواهد شد.

به گزارش جماران؛ یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پرهیز جریانات سیاسی از اعمال فشار به رئیس‌جمهور برای انتخاب وزرا، گفت که در انتخاب کابینه دوازدهم توانمندی و کارآمدی وزرای پیشنهادی باید ملاک عمل قرار گیرد.

محمداسماعیل سعیدی اظهار داشت: کابینه دوازدهم باید یک کابینه کاری و با گرایش مدیریت انقلابی و جهادی در این مقطع کنونی باشد. با توجه به مشکلات کشور و گره هایی که از نظر اقتصادی داریم، موضوع اشتغال، حمایت از تولید و مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی باید در کابینه آینده دنبال شود.

وی با بیان اینکه کابینه آینده باید به دور از حاشیه های سیاسی باشد، گفت: حاشیه های سیاسی باعث ایجاد مشکلات جدید و یا تشدید مشکلات خواهد شد. لذا جریانات سیاسی نباید در این زمینه فشاری به رئیس‌جمهور وارد کنند بلکه در انتخاب وزرای پیشنهادی باید توجه به واقعیات کشور، مشکلات فرارو و کارآمدی و توانمندی افراد مدنظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: به اعتقاد من گرایش سیاسی وزرای کابینه آینده مهم نیست بلکه مهم این است که کابینه توانمند و عمل‌گرا متشکل از افراد کارآمد تشکیل شود و مشخص شود که فعالیت‌ها بر مبنای شایسته سالاری خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.