نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به نامه محمود احمدی نژاد به مردم و تهدید به افشاگری، اظهار داشت: این گونه اقدامات محصول تعلل قوه قضائیه است.

به گزارش جماران؛ نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه اقدامات احمدی نژاد بهانه ای است تا ماهیت خود را نشان دهد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به نامه محمود احمدی نژاد به مردم و تهدید به افشاگری، اظهار داشت: این گونه اقدامات محصول تعلل قوه قضائیه است و نباید از این موضوع تعجب کنیم، زیرا قوه قضائیه نشان داده که اگر قانونی وجود دارد، قرار نیست که با ایشان برخورد کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احمدی نژاد در نامه خود، کشور را در معرض تهدیدات داخلی می‌داند، بیان کرد: منظور احمدی نژاد از تهدید داخلی خودش است.

جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص تهدید به افشاگری‌های احمدی‌نژاد، متذکر شد: آماده‌ایم تا بشنویم احمدی نژاد چه می‌خواهد بگوید ولی طبیعتا اگر از همان ابتدای کار که بر مسند امور اجرائی نشست، زنگ خطر را به صدا در می‌آوریم که این شخص، عنصری خطرناک است و بها دادن به وی کار خطرناکی است، با این وضع روبه‌رو نبودیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه اقدامات احمدی نژاد بهانه ای است تا ماهیت خود را نشان دهد و امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 714657
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.