شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مانند گذشته به کار خود ادامه می‌دهد و این شورا در حال ارزیابی عملکرد خود است.

 

به گزارش جماران، شب گذشته در جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مقرر شد پنجشنبه ۲۲ تیرماه هیات رییسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اعضای منتخب اصلاح‌طلب شورای شهر مراکز استان‌ها یک جلسه در نوبت صبح و بعدازظهر داشته باشند.

جلسه روز پنجشنبه به منظور هم‌اندیشی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با منتخبان اصلاح‌طلب شوراها در مراکز استان‌ها است و شهرهای این مزاکر است، که در نوبت صبح منتخبان اصلاح‌طلب استان‌ها و در نوبت بعدازظهر شورای شهر مراکز استان‌ها با یکدیگر به گفت‌وگو و تعامل نظر خواهند پرداخت.

 طبق رای‌گیری شب گذشته در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مقرر شد شورای عالی مانند گذشته به فعالیت‌های خود ادامه دهد و اعضای آن نیز در ماه حداقل یک جلسه خواهند داشت.

اعضای شورای عالی در حال بررسی و ارزیابی عملکرد فعالیت‌های خود هنگام انتخابات شوراهای شهر و روستا است. یک کمیته ارزیابی تعیین شده که قرار است اعضای آن مباحث مطرح شده را پیگیری و گزارشات خود را ارسال کنند.

کمیته دیگری که شب گذشته تشکیل شده کمیته تعامل با دولت است که این کمیته وظیفه مذاکره با دولت برای بستن کابینه را برعهده دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.