یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت : عمده مشکل اصولگرایان فقدان یک قوه عاقله مورد قبول همگان است و جناح اصولگرا سری که مورد قبول همه گروه ها باشد را ندارد.

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی خود از اینکه چرا اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری نتوانستند رای اکثریت مردم را جلب کنند گفت:‌ عمده مشکلی که در حال حاضر اصولگرایان از آن رنج می برند فقدان یک قوه عاقله که مقبول همگان باشد ، است.

وی تصریح کرد: ما در حال حاضر در نقطه روبرویمان یا رقیب خودمان به عنوان اصلاح‌طلبان ، رییس دولت اصلاحات را به عنوان لیدر این جریان می بینیم که سبب ایجاد تشکلی شده که  سازکارهایی را توانسته ایجاد کند، اما این اتفاق در جناح اصولگرا نیفتاده است.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت:‌ در واقع جناح اصولگرایان همچنان بدون سر است ، سری که مقبول همه طیف های اصولگرا باشد. ضمن اینکه طیف های اصولگرایان خیلی وسیع شده و کسانی که یک زمانی داعیه اصولگرایی داشتند ، امروز دیگر اصولگرا محسوب نمی شوند اما همچنان سعی می‌کنند برند اصولگرایی شان را حفظ کنند و چنین موضوعی سبب تشتت بین صفوف اصولگرایان شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: در جهت رفع این آسیب ها ،‌فراکسیون ولایی مجلس اخیرا تحرکی از خود نشان داد و اعلام استقلال کرد ، زیرا ما ادعا داشتیم که دارای اکثریت در مجلس هستیم اما بعضا در مجلس مصوباتی  داریم که مورد قبول ما نبود و نمی توانستیم در میان مردم هم پاسخ دهیم لذا بر همین اساس به دنبال رفع آسیب ها بودیم.

علیرضا بیگی در ادامه اظهار کرد: رفع آسیبی که در دوره ریاست جمهوری پیش آمد هرچند برای ما علامت های امیدوار کننده ای داشت زیرا در انتخابات 88 اصلاح‌طلبان با تمام یکپارچگی و وفاق آمدند اما نتیجه مورد قبول خود را نگرفته اند اما در این دوره اصولگرایان توانستند رای خوبی داشته باشد و این پیام روشنی را  برای تفکر اصولگرایی ناب می‌تواند مخابره کند که اگر به درستی مدیریت می شد می توانست جواب خوبی را به دست بیاورد و این امر  به هر حال برای ما بسیار امیدوارکننده است.

وی تصریح کرد: هر چند صحبت از این می‌شود که اصولگرایان مخاطبین خود را از دست داده است اما انتخابات 96 حکایت از رشد تفکر اصولگرایی دارد ، لذا بنا داریم آسیب هایی که وجود دارد را در جهت برآورده کردن عدالت در جامعه و پاسداری از آرمان های انقلاب برطرف کنیم.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.