در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ولایتی بر حمایت از رویکردهای جدید و ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید شد.

به گزارش جماران، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرکز تحقیقات استراتژیک با  ولایتی رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و در خصوص ضرورت ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی، تثبیت کدرشته‌ها، حمایت از رویکردها، تحولات و تغییرات مثبت در این دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که فولادگر، فرهنگی، مفتح، ابطحی، سلیمی، داوود محمدی (تهران)، ساداتی نژاد، جمالی، شهریاری (تنگستان)، بدری، کبیری و کریمی(اراک) نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دکتر نوریان سرپرست و دکتر منادی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند ولایتی ضمن تشکر از حمایت ها و نقطه نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده، مطالبی را ارائه کرد.

ولایتی گفت : با توجه به تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری با تمام قوت در جهت هر چه بهتر شدن وضعیت دانشگاه به ویژه در زمینه ارتقاء علمی، توسعه فعالیت های فرهنگی، شفافیت مالی ، ساماندهی و... تلاش می کنیم و امیدواریم بر اساس برنامه ریزی ها و راهبردهای پیش بینی شده در کنار تعامل و همکاری با همه دستگاه ها و به ویژه مجلس شورای اسلامی شاهد ارتقاء کیفی دانشگاه باشیم.

وی بر توجه به مناطق محروم به عنوان یکی از مهمترین اهداف دانشگاه تاکید کرد و افزود: در این جهت تلاش خواهد شد تا نسبت به کاهش شهریه ها و در عین حال ارتقاء برنامه‌ها و فعالیت های علمی در مناطق محروم با توجه بیشتری اقدام و برنامه ریزی شود.

رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه ایجاد شفافیت مالی در دانشگاه را یکی از مهمترین اقدامات اعلام کرد و افزود : در این خصوص و با توجه به ضرورت های موجود از حسابرسان خبره دعوت به عمل آمده تا ضمن بررسی موضوعات مالی در این دانشگاه ، نسبت به ایجاد ساختارهای روشن و دقیق برای ادامه فعالیت ها در این حوزه اقدام کنند .

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم ضمن ابراز خرسندی از حضور ولایتی در راس هیئت امناء و موسس این دانشگاه ، از انتخاب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تقدیر کرده و این مهم را موجب ایجاد امید در میان اهالی علم، تحقیق و اندیشمندان دانستند و بر ادامه روند ارتقاء کیفی و علمی دانشگاه تاکید کردند.

همچنین در این دیدار بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی ، شفافیت مالی و ارتقاء کیفی  با عنایت به جایگاه ویژه ای که این مجموعه دارا می باشد تاکید و توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی را خواستار شدند و حمایت خود را از فعالیت ها ، اقدامات و تحولات اخیر در دانشگاه اعلام کردند.

در این جلسه همچنین از رویکرد اخیر و مثبت وزارت علوم در تثبیت کد رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر و اظهار امیدواری شد تا با این روند شاهد ایجاد آرامش در میان دانشجویان باشیم.  

در این جلسه نوریان سرپرست و منادی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گزارشی از اقدامات، فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.