عضو حزب اتحاد گفت: دولت نباید احزاب را رقیب خود بداند باید بستر رشد احزاب را فراهم کند.

به گزارش جماران، حسین کاشفی در همایش فصلی خانه احزاب در مورد جایگاه مردم در قانون اساسی گفت: مقنن در جاهای مختلف قانون اساسی نقش مردم را کامل تعیین کرده است. آنچه که مشخص شده مردم هستند که در اصل نجاه و ششم و اصل سوم محور قرار دارند. جا دارد از مردم تشکر کنیم فهیمانه به پای صندوق رای آمدند و انتخاباتی پر شور برگزار کنند. 

عضو حزب اتحاد خاطرنشان کرد: الان وظیفه دولت است که امانتدار خوبی باشند و در زمینه حل مسائل مردم تلاش کنند. باید به احزاب توجه کنیم و یکی از مواردی که باید خانه احزاب به آن بپردازد، این است که به جای اینکه سراغ دولت برود باید کار را از خود شروع کند. حزب باید دارای برنامه باشد و نیرو برای اداره مملکت تربیت کند. 

او افزود: اگر حزب را به عنوان دولت در سایه مطرح می‌کنند، درست است نه اینکه گروه‌هایی مافیایی که فعالیت دارند به صحنه بیایند. بعضی از احزاب را به هیات و ریس هیات تبدیل کردیم. باید همانطور که اخلاق سیاسی را مطرح می‌کنیم بیاییم راستی و صداقت را مطرح کنیم. 

این فعال سیاسی با ذکر این مطلب که باید بتوانیم در احزاب با هم گفت‌وگو و تعامل داشته باشیم‌‌، گفت: همان جا که انتفاد داریم پیشنهاد هم داشته باشیم. دولت نباید احزاب را رقیب خود بداند باید بستر رشد احزاب را فراهم کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.