معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: روز جهانی قدس امسال باید نمایش وحدت، اتحاد و یکپارچگی برای همه مسلمانان بویژه ملت ایران باشد و با حاشیه سازی های رژیم صهیونیستی مساله فلسطین نباید فراموش شود و قدس باید مساله اول جهان اسلام باشد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اهمیت روز قدس افزود: همانطور که امام راحل فرمودند مساله قدس مساله جهان اسلام است و امروز این مساله از دنیای اسلام فراتر رفته و مساله بشریت و عدالت شده است.
وی ادامه داد: یک ملت 70 سال با زور و غصب از سرزمین خود رانده شدند و رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان کانون تولید و پرورش تروریست با توطئه استکبار جهانی امریکا به جان ملت های مسلمان منطقه و فلسطین افتاده است.
معاون حقوقی رئیس جمهوری اظهارکرد: این اقدامات رزیم جعلی صهیونیستی برای آن است که حاشیه امنی برای خود درست کنند بنابراین روز جهانی قدس امسال باید نمایش وحدت، اتحاد و یکپارچگی برای همه مسلمانان بخصوص ملت ایران باشد.

**دولت مقتدر در عرصه جهانی تامین کننده منافع مردم است
انصاری همچنین درباره دلایل هجمه های برخی به دولت گفت: کانون هایی از حسادت، کج فهمی و کوتاه فکری که در سال های گذشته هیچگاه از کارشکنی در کار دولت و رئیس جمهوری کوتاهی نکردند، هر روز شاهد هستیم که با رسانه های گسترده که در اختیار دارند و از پول مردم اداره می شوند هجمه هایی علیه دولت دارند و هیچگاه به اصول اخلاقی، اعتقادی و قانونی پایبند نیستند و همواره رفتار تخریب و اتهام افکنی را دنبال می کننند.
وی ادامه داد: بعد از انتخابات همه مشاهده کردند که باوجود همه اقدامات مردم با حضور باشکوه در انتخابات شرکت کردند و حماسه ای دیگری را خلق کردند و آقای روحانی را برای دور دوم و با آرایی بیش از دور اول برگزیدند.
معاون حقوقی رئیس جمهوری اظهارامیدواری کرد: این افراد شرایط کشور ومنطقه را درک کنند و به دنبال کمک به دولت باشند چرا که در حال حاضر آقای روحانی رئیس جمهوری همه مردم است وهمه باید تلاش کنند.
انصاری تصریح کرد: انصاف و عقل حکم می کند که همه به دولت کمک کنند تا در ادامه دولت یازدهم، دولت دوازدهم در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارد.
وی گفت: دولت مقتدر در عرصه جهانی تامین کننده منافع مردم است وبهتر می تواند با دشمنان مردم مقابله کند بنابراین شرایط کشور به گونه ای است که رقابت های انتخاباتی کنار گذاشته شود و پرونده رفاقت و همراهی را بگشایند و اگر انتقادی هم دارند با رعایت اصول اخلاقی، عرفی و قانونی صورت گیرد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی فلسطین قدس
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.