یک نماینده اصلاح طلب مجلس،‌ گفت: با توجه به حرکت‌های تروریستی که اخیرا انجام شده ضرورت دارد تا مردم در روز راهپیمایی روز « قدس» مشارکت بیشتری داشته باشند و این حرکت‌ها تا نابودی اسرائیل تداوم یابد.

به گزارش جماران، داوود محمدی با تاکید بر ضرورت حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز « قدس»، گفت: حرکتی که سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر تروریست‌ها انجام داد بسیار ارزشمند، کوبنده و به‌جا بود و ضرورت داشت با حرکت تروریستی که در تهران انجام شد، چنین پاسخی به آنها داده شود.

وی تصریح کرد: آنها آنچنان جایگاهی ندارند که بخواهند چنین حرکتی انجام دهند و با توجه به ادبیاتی که عربستان به کار گرفته بود، آنچه توسط سپاه انجام شد به‌جا بود. اگر از این حرکت درس نگیرند،‌ این پاسخ‌ها تداوم پیدا خواهد کرد.

این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد: در آستانه روز « قدس» و راهپیمایی این روز قرار داریم و باید در حمایت از فلسطینیان در این مراسم شرکت کنیم. روزی که امام (ره) پایه گذار آن بودند و با توجه به شرایطی که وجود دارد، مردم باید حتما شرکت کنند و این حرکت‌ها تا نابودی اسرائیل تداوم یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس،‌خاطر نشان کرد: همانطور که در کلام امام و رهبری هم بوده، باید مخالفت خود را به جهانیان اعلام کنیم تا این لکه ننگین از صحنه جهان پاک شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.