به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز سه شنبه در سومین نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: امت اسلامی ایران با حضور خود در تمام عرصه ها باعث اقتدار نظام و با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های امام (ره) تجدید میثاق خواهند کرد.
وی تعیین روز حماسی و بین المللی قدس از سوی حضرت امام (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را یک طرح سیاسی با بصیرت و آگاهانه عنوان کرد و گفت: بیشتر دستاوردهای مردم ستمدیده فلسطین در سه دهه گذشته از ثمرات این روز بوده است.
وی گفت: بنا به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز قدس به همه اسلام تعلق دارد و تمام امت اسلامی و آزادیخواه در روز قدس از مردم فلسطین حمایت می کنند.
امام جمعه شهرکرد توضیح داد: استکبارستیزی ، حمایت از قدس شریف و حفظ عزت ایران اسلامی از اصول مهم و محوری انقلاب نظام اسلامی است که نباید امت تا ابد از آن غافل شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: تمهیدات، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای حضور با شکوه مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام شده است.
علی گرجی اظهارکرد: راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس در 173 نقطه استان از جمله شهرستان‌ها، بخش‌ها و مراکز دهستان‌ها با حضور با بصیرت و یکپارچه مردم شهید‌پرور و ولایتمدار برگزار می‌شود.
وی افزود:با برنامه ریزی انجام شده، راهپیمایی روز قدس در شهر شهرکرد همزمان با سراسر کشور ساعت 11 صبح از میدان 12محرم به سمت مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار خواهد ‌شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآورشد: اقامه نماز عبادی سیاسی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و با حضور یکی از سخنرانان کشوری به عنوان سخنران ویژه مراسم روز جهانی قدس برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای حضور با شکوه مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز جهانی قدس با فرمانداران انجام شده است، ادامه داد: نیروی انتظامی، راهور، پایگاه‌های مقاومت بسیج مردمی، شهرداری مناطق، تاکسیرانی و اتوبوسرانی سایر دستگاه‌ها نیز با در نظر گرفتن تدابیر ویژه متناسب با روز جهانی قدس اقدامات لازم را انجام داده‌اند.
به گزارش ایرنا،امام راحل در فرمانی تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری کردند که همه ساله در روز قدس راهپیمایی پرشور مردم در حمایت از مردم فلسطین برگزار می شود.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.