خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان عصر یکشنبه سخنان مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را بازتاب داد.

 آیت الله سید علی خامنه ای رهبر عالی ایران گفتند که انقلاب اسلامی با سرنگونی رژیم خودکامه پهلوی، به جامعه ایرانی هویت و استقلال داد. 
به گزارش جماران، حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر عظمت شخصیت امام خمینی (ره) یادآور شدند که باید تلاش کرد تا از تحریف شخصیت و اندیشه های امام (ره) جلوگیری شود. 
رهبر معظم انقلاب افزودند: اگر حقیقتی بارها تکرار نشود و با جزئیات و خصوصیات ذکر نشود، گمان تحریف این حقیقت به مرور وجود دارد. می دانید که انگیزه هایی برای تحریف شخصیت امام (ره) و انقلاب که بزرگترین هنر امام بزرگوار بود، وجود دارد. 
ایشان گفتند که سر موفقیت جنبش امام خمینی (ره) این بود که امام توانستند همه آحاد مردم به خصوص جوانان را وارد صحنه کنند و در میدان نگه دارند.
مقام معظم رهبری افزودند که اندیشه های امام (ره) و ترغیب ملت به رهایی از تسلط آمریکا، از عوامل مهمی بود که جوانان ایران را جذب انقلاب کرد. 
ایشان گفتند که در نتیجه اندیشه های امام خمینی (ره)، جوانان حتی در کشورهایی که مطیع آمریکا هستند، این اندیشه را که کشورشان باید از سلطه آمریکا رها شود، گرامی داشتند. 
حضرت آیت الله خامنه ای یادآور شدند که انقلاب اسلامی که به وسیله امام خمینی (ره) هدایت شد، صرفا یک جابجایی سیاسی نبود و هدف آن تنها برکناری یک گروه از قدرت و جایگزینی آن با گروهی دیگر نبود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.