دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نسبت به انتشار برخی اخبار جهت‌دار علیه این شورا واکنش نشان داد و گفت: جریانی خاص در صدد به حاشیه کشاندن شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان است.

 

به گزارش جماران، ژاله فرامرزیان با بیان اینکه بعد از موفقیت اصلاح‌طلبان درانتخابات مجلس دهم، ریاست جمهوری و شوراها این جریان در صدد به حاشیه کشاندن شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان است، افزود: درآخرین جلسه شورای عالی سیاست گذاری بر ضرورت تداوم فعالیت این شورا همراه با آسیب شناسی عملکرد آن تاکید شد.
وی با بیان اینکه قرار است کارگروهی خارج از اعضای شورای عالی عملکرد دو‌ دوره آن را بررسی و‌ نقاط ضعف و قوت آن را احصا کند. اظهارکرد: رئیس شورای عالی هم در فراخوانی از نخبگان خواسته بود پیشنهادهای خودشان را برای این موضوع ارائه کنند.
فرامرزیان ضمن رد انحلال شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، تاکید کرد:برخی جریانات سیاسی برای منحل شدن این شورا لحظه شماری می‌کنند چرا که می‌دانند توفیقات اخیراصلاح‌طلبان به دلیل وجود چنین شورایی و حمایت بزرگان اصلاح طلب از آن بوده است. انتظارمی رود جریانات مختلف اصلاح طلب به مانند گذشته در برابر چنین ترفندهایی هوشیار باشند و با همگرایی در صدد تقویت شورای عالی سیاست گذاری برآیند

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.