مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با حضور علمای اهل تسنن، تشیع، اندیشمندان، اصحاب رسانه، دوستداران انقلاب اسلامی و ایرانیان مقیم روز گذشته در کراچی پاکستان برگزار شد.

به گزارش جماران ، در این مراسم که به همت کنسولگری کشورمان در کراچی برگزار شد، علما و شخصیت های شرکت کننده ضمن سخنرانی در وصف شخصیت و ویژه های امام خمینی(ره)، از ایشان به عنوان یکی از جاودانه ترین شخصیت های معاصر جهان اسلام یاد کردند و اهداف و اندایشه های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را مورد ستایش قرار دادند.
احمد محمدی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی نیز طی سخنانی به تشریح ابعاد شخصیتی و ویژگی های برجسته امام خمینی(ره) پرداخت. 
وی امام خمینی(ره) را بعد از انبیاء الهی و ائمه اطهار، یکی از کم نظیرترین شخصیت های تاریخ بشری دانست و گفت: امام راحل(ع) با اندیشه های بلند الهی و تلاش های صادقانه خود، مسیر تاریخ را دگرگون و سرمنشا تحولات عظیمی در ایران و جهان شدند. 
محمدی همچنین به ویژگی بارز امام خمینی(ره) در باور عمیق و آگاهانه به اسلام اشاره کرد و افزود: این ویژگی خاص سبب شد تا حضرت امام از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار باشند. حضرت امام خمینی (ره) بینش والایی داشتند بطوریکه در آن شرایط خاص موضوع فلسطین را مطرح و آن را از مهم ترین دغدغه های جهان اسلام دانستند و امروزه با گذشت چندین دهه، شاهد فریاد مسلمانان سراسر جهان در روز قدس برای آزادی فلسطین هستیم.
عصر امروز نیز قرار است مراسم بیست و هشتمین سالگرد اتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.