رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد زمان صلح فرارسیده و هیچ صدایی بالاتر از صدای صلح عادلانه و حق ملت‌ها در آزادی نیست.

به گزارش جماران  به نقل از پایگاه خبری صدی البلد، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به هزاران تظاهرکننده اسرائیلی‌ خواهان حمایت از راهکار دو کشور گفت: ما با همه صلح شجاعانه را می‌سازیم و هیچ صدایی بلندتر از صدای صلح عادلانه و حق ملت‌ها در آزادی و تعیین سرنوشت نیست.

هزاران اسرائیلی در تظاهراتی به دعوت احزاب چپ‌گرا، خواهان صلح با فلسطین و احیای مذاکرات صلح خاورمیانه همزمان با پنجاهمین سالگرد اشغال کرانه باختری و قدس شرقی شدند.

پیام عباس به جامعه اسرائیل در حالی ارسال شد که اسحاق هرتزوگ، رئیس اپوزیسیون اسرائیل و فراکسیون اردوگاه اسرائیلی تاکید کرد که پاسخ اوضاع کنونی راه حل دو کشوری است.

وی جریان‌های سیاسی دیگر اسرائیلی را به پیوستن به جریان وی برای رسیدن به فراکسیون سیاسی فراخواند که قادر است صلح را میان ملت فلسطینی و اسرائیل برقرار کند.

محمود عباس طی سخنرانی خود گفت: هیچ صدایی بالاتر از صلح عادلانه نیست. همچنین بالاتر از صدای حق ملت‌ها در تعیین سرنوشت و رهایی از اشغال پیدا نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: وقت آن رسیده است تا با صلح، امنیت و ثبات کنار یکدیگر زندگی کنیم. پس تنها راه برای خاتمه دادن به درگیری و "مبارزه با تروریسم" راه حل دو کشوری است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.