بدنبال درخواست های مکرر یکی از نمایندگان سیاهپوست مجلس آمریکا مبنی بر استیضاح دونالد ترامپ، گروهی از حامیان رییس جمهوری آمریکا او را تهدید کرده اند که در صورت پافشاری بر این درخواست او را بدون محاکمه به دار خواهند کشید.

به گزارش جماران؛ ال گرین نماینده سیاهپوست ایالت تکزاس در پی اخراج بهت آور جیمز کومی رئیس اف بی آی توسط ترامپ تاکنون بار ها هم صدا با برخی دیگر از فعالان سیاسی آمریکا این اقدام او را اختلال در اجرای عدالت و جرمی سزاوار استیضاح خوانده است.
تکرار این اظهارات از سوی این نماینده سیاهپوست و دموکرات آمریکا سبب شده است تا برخی از طرفداران ترامپ از طریق ایمیل و تلفن وی را تهدید کنند که در صورت ادامه پافشاری بر این درخواست بدون محاکمه و اتکا به قانون او را از درختی خواهند آویخت.
گرین در گفتگویی با شبکه خبری ا بی سی به عنوان نمونه ای از این گونه تهدید ها گفت که یکی از حامیان ترامپ به دفتر کار او تلفن کرده و گفته است ' تو نمی توانی کسی را استیضاح کنی و اگر بکنی بدون محاکمه اعدامت می کنیم'.
وی تاکید کرد که این گونه تهدید ها قادر نخواهد بود او را از این خواسته خود وتلاش برای استیضاح ترامپ منصرف کند و حمایت از قانون اساسی کشورش را یک وظیفه ملی می داند و همچنان معتقد است که اخراج جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی نقض قانون اساسی کشورش و همان جرمی است که نهایتا به استیضاح و برکناری ریچارد نیکسون رئیس جمهوری دهه 1970 این کشور منجر شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.