کمیته اطلاع رسانی رسیدگی به امور اسیران و آزادگان اسیران فلسطینی با اعلام این که 31 روز از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی می گذرد، خواستار برگزاری تظاهرات در حمایت از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونستی شد.

به گزارش جماران؛ خبرگزاری فلسطینی معا امروز (چهارشنبه) گزارش داد: اسیران فلسطینی به منظور اعتراض به سیاست های ادامه دار بازداشت های اداری، زندان های انفرادی، ممانعت از ملاقات با خانواده و بی توجهی به بهداشت و موارد پزشکی توسط اشغالگران صهیونیست از 17 آوریل گذشته (28 فروردین) دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند.
کمیته رسیدگی به امور اسیران فلسطینی اعلام کرد: اعتصاب غذا در شرایط بسیار سخت ادامه دارد و دهها تن از فلسطینیان محبوس به بیمارستان های شهری انتقال یافته اند و «حافظ قندس» یکی از اسیران فلسطینی به دلیل خونریزی داخلی به بیمارستان سوروکا منتقل شده است.
بر اساس برنامه های کمیته ملی حمایت از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی، امروز (چهارشنبه) از ساعت یازده به وقت محلی تظاهرات و تجمع در مراکز شهری با مشارکت مردم و سندیکاهای شغلی و موسسه ها و احزاب در مقابل مقرهای سازمان ملل برگزار می شود.
منابع رژیم صهیونیستی در قدس نیز از انتقال 76 اسیر اعتصاب غذا کننده فلسطینی در زندان عوفر به بیمارستان های میدانی خبر دادند.
براساس اخبار منتشره، مروان البرغوثی یکی از رهبران جنبش فتح که هم اکنون در اسارت رژیم صهیونیستی است، از روز گذشته (سه شنبه) از مصرف آب نیز دست کشیده است.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز در خبری اعلام کرد، اداره زندان های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گذشته نیز 36 اسیر را از زندان 'عوفر' به بیمارستان میدانی 'هداریم' انتقال داد که تا قبل از آغاز اعتصاب غذای اسرا، محل نگهداری تعدادی از آنها بود و نمی توان نام 'درمانگاه' بر روی آن گذاشت.
عیسی قراقع رئیس ستاد رسیدگی به امور اسیران و آزادگان با اعلام انتقال حافظ قندس به بیمارستان سوروکا گفت: قندس از اهالی یافا در اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین که از سال 1984 در اسارت صهیونیست ها به سر می برد، به بیمارستان 'سوروکا' انتقال داده شده و عملیات جراحی بر روی وی انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.