سفر سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به کرج که عصر سه شنبه صورت گرفت، با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش جماران، جمعیت استقبال کننده، محوطه داخل مصلی امام خمینی (ره) کرج، محوطه این مصلی و خیابان های منتهی به آن را پر کرده بود و در داخل مصلی به دلیل اذحام جمعیت، یکی از هواداران رئیسی از هوش رفت.
استقبال کنندگان درحالی که پرچم های ایران و عکس های حجت الاسلام رئیسی را در دست داشتند، شعارهایی از قبیل 'سلام بر رئیسی، درود بر قالیباف'، ' 29 اردیبهشت پایان حرف و وعده' و ' آخر هفته ، روحانی رفته' سرمی دادند.
مجری این برنامه نیز با اشاره به مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دکتر روحانی گیریم که سخنان شما بجا باشد، خوشحالیم که از رئیسی به اندازه پرکاهی گفته نشد و در آخر گفتی مردم برای نبات سراغ شما می آیند.
این مجری ادامه داد: ما البرزی ها از وزیران پیر و سالخورده، کم کار و خسته، کسانی که به شهدای مدافع حرم توهین می کنند، بیزاریم و آماده ایم کارخانه ها را باز کنیم و دیوارها را برداریم، جواب به حقوق های نجومی، صندوق ذخیره فرهنگیان در این چهارسال آن است که بس است و دولت به اندازه کافی 'حرف و وعده ' داده است.
مجری این مراسم جمعیت حاضر را به سردادن شعارهایی نظیر 'صل علی محمد یاور رهبرآمد'، 'ای پسر فاطمه حمایتت می کنیم'، 'ابراهیم بت شکن، موج فساد را بشکن'،' حماسه مردم اصفهان را ادامه می دهیم' ، 'مرگ برآمریکا'، ' مرگ بر اسرائیل و انگلیس' ترغیب می کرد.
هنگام آغاز سخنرانی رئیسی نیز مردم با سردادن شعارهایی از جمله 'ای پسر فاطمه حمایتت می کنیم'، این نامزد انتخاباتی را همراهی می کردند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.