رضا افسرده روز دوشنبه در تماس با ایرنا اظهار کرد: خبرهای منتشر شده در خصوص همکاری و با ستاد رقیب اقای روحانی کذب محض بوده و وی همچون دیگر طرفداران و همراه با اقشار مختلف مردم بر عهد سال 92 پای می فشرد.
براساس خبر منتشر شده در برخی شبکه های اینترنتی مرتبط با استان ایلام ، رضا افسرده به عنوان مسوول استانی ستاد هواداران روحانی درایلام در دوره گذشته - یازدهم - انتخابات ریاست جمهوری در این دوره به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد استانی سید ابراهیم رئیسی فعالیت می کند.
این خبر که به نقل از رئیس ستاد استانی حجت الاسلام رئیسی درایلام ، منتشر شده به عنوان تغییر رویه و رای این فعال سیاسی بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی و محافل انتخاباتی مرتبط با ایلام داشته است.
افسرده با بیان اینکه اینجانب در ستاد هیچ کدام از نامزدهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری فعالیت ندارد افزود: همچنان مردم را به شرکت در انتخابات و حمایت از عقلانیت و امید تشویق کرده و همچون گذشته بر حمایت از برنامه های حسن روحانی پایبند هستم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده:شهریار حیدری فر
7172/ 6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.