آیت الله اسدالله بیات زنجانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: آنهایی که دنبال تغییر وضعیت آرامش نسبی ایجاد شده در کشور هستند، قصد دارند بار دیگر وضعیت استرس، نابسامانی و بی قانونی به جامعه بازگردد.

به گزارش جماران، وی در دیدار با اعضای انجمن اسلامی پردیس فارابی دانشگاه تهران افزود: ما در حال عبور از روی پلی هستیم که خرابش کردند و دوباره در حال ساخته شدن است.
وی اضافه کرد: عده ای تلاش کردند که وضعیت اقتصادی، ارز و گفت و گو و تعامل با دنیا را درست کنند و این کارهای آنها قابل دفاع است.
وی گفت: بدیهی است که این وضعیت فعلی باید کامل شود. ما هم تغییر می خواهیم، اما تغییر رو به جلو، نه عقب گرد و بازگشت به گذشته.
بیات زنجانی افزود: در طول این سال های اخیر، هیچ فردی از دولت فعلی با بنده مرتبط نبوده، لیکن احساس تکلیف می کنم برخی واقعیات را بگویم. 
وی گفت: امروز اگر کسی آماری بدون مبنا بدهد، اگر کسی وعده های بدون پشتوانه عقلی، علمی و قانونی بدهد، بالاترین خیانت را مرتکب شده است.
وی ادامه داد: این فرصت یک امانتی است که در اختیار افراد قرار گرفته تا با مردم صحبت کرده و خود را عرضه کنند و در این امانت، نباید خیانت شود. 
بیات زنجانی گفت: سیاست عرصه کارآموزی نیست، افلاطون سیاست را کار فیلسوفان می داند، چون سیاست یک فن است، انصاف تقاضا می کند تا ما موفقیت ها و نقص ها را ببینیم و دست در دست هم، این وضعیت را طوری ادامه دهیم که به اهداف اصلی و والای انقلابمان برسیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.