دبیرکل جمعیت انسجام اسلامی، تقسیم بندی جامعه به 4 درصد و 96 درصد را حرکتی ضد انقلابی دانست و گفت: این تقسیم بندی از هر زاویه ای که نگریسته شود، اقدامی غلط و نابخردانه است.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی منتظر  افزود: بحث درصدبندی جامعه به 4 درصد و 96 درصد این سوال را در ذهن افراد پدید می آورد که آیا دو قطبی شدن جامعه از لحاظ اقتصادی محصول چهار سال گذشته یا 40 سال گذشته است که این کار آسیب شناسی خودش را می خواهد.
وی ادامه داد: اگر این تقسیم بندی محصول 40 سال باشد، تخریب نظام تلقی می شود و اگر محصول چهار سال باشد بازهم تخریب نظام است چرا که اجازه داده است گروهی بیایند و در طول چهار سال این اقدام را انجام دهند.
دبیرکل جمعیت انسجام اسلامی با طرح این سوال که حکومت در امور ملت چه میزان باید دخالت کند؟ اضافه کرد: طرفداران دخالت حداقلی در امور اقتصادی ملت اصولگراها بودند که طالب نظام بازار و سرمایه سالاری بودند، این نظام سرمایه داری که آمریکا نماد آن است، محصولی به عنوان 4 درصدی و 96 درصدی به بار آورده است و اصولگراها متهم اصلی آن هستند.
حسینی منتظر گفت: اگر چنین جنگی به وجود آمده متهم ردیف اصلی آن اصولگراها هستند، تقسیم بندی جامعه به دو قطب اصل نظام را تخریب می کند؛ از هر زاویه این حرف غلط و نابخردانه است.
وی همچنین به موضوع شعار برخی نامزدها مبنی بر افزایش یارانه ها اشاره و اظهارکرد: بحث دادن یارانه از ابتدا اشتباه بود و افزایش آن اشتباه در اشتباه است.
این فعال سیاسی ادامه داد: شعاری که دکتر روحانی در سال 1392 در بحث اعتدال سیاسی، امید اجتماعی و تدبیر اقتصادی دادند هنوز مطلوبیت خود را دارد؛ چه روحانی رای بیاورد یا نیارود همین خط باید دنبال شود و به بحث اعتدال یا پرهیز از افراط و تندوری توجه کنند چرا که مطلوبیت ملی دارد.
حسینی منتظر اضافه کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به دو قطبی شدن جامعه هشدار دادند؛ همه باید بحث اعتدال را جدی بگیرند و با پرهیز از افراط و تفریط گام بردارند. در این چهار سال مسیری طی شد که هنوز به آخر آن نرسیده ایم و این حرکت آقای روحانی که خوب بوده باید دنبال شود.
وی درباره مناظره های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری هم اظهار کرد: این مناظره ها مورد قضاوت بهتر جامعه قرار می گیرند اما متاسفانه برخی بداخلاقی، دروغ و تهمت های بی محابا را در این مناظرات شاهد هستیم که جوسازی هایی صورت گرفته و در طول چهار سال گذشته که برای تخریب روحانی بکار گرفته شده را تکرار می کنند.
این فعال سیاسی افزود: تخریب هایی که علیه آقای روحانی صورت می گیرد هیچ کدام مستند و قابل قبول نیست و در جایی نیز ثابت نشده است، کسی که به خودش اجازه می دهد این مباحث را طرح کند، صرفا می خواهد رقابت کند.
حسینی منتظر تاکید کرد: باید بداخلاقی ها از صحنه تبلیغات و مناظره های انتخاباتی حذف شود.
 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 در کشور برگزار می شود. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.