انتخابات فرصت بررسی کارنامه ها است؛ کارنامه کسانی که ادعای مردمی بودن و با مردم بودن را دارند؛ آنانی که خود بیش از کسانی که متهم می‎کنند حرف می‎زنند؛ عملی هم اگر کرده باشند، از جیب بیت‎المال، گزاف بوده و نجومی.

 بر این اساس شاید به نفع برخی‎ها نباشد که کارنامه‎شان در پیشگاه مردم و در فرصت رقابت‎های انتخاباتی گشوده شود تا مردم بدانند چه کسانی حرف می‎زند و چه کسانی عمل می‎کند؛ چه کسانی صادق‎اند و چه کسانی دروغگو.از جمله نامزدهای که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از باز شدن کارنامه‎اش قطعا سود نمی‎برد محمد باقر قالیباف است.

 

  جدول زیر خلاصه‎ای از هزینه‎های مترو تهران است. بادقت در این  جدول به راحتی می‎توان تفاوت هزینه و میزان کار انجام شده در دوره‎های مختلف و برای خطوط مختلف را با هم مقایسه کرد.

 مترو هم مانند دیگر فضاهای در دست شهرداری، به محلی برای رانت‎خواری‎های بی شمار قالیباف تبدیل شده است.استخدام‎های نجومی در مترو حقوق بسیاری از افراد تحصیل کرده‎ جویای کار را ضایع کرده است. همچنین انبوهی از نیروهای مازاد در شهرداری را به  وجود آورده است که  تامین حقوق این نیروها به منابع مالی بسیاری نیاز دارد. (جدول در متن خبر)

 قالیباف که با عملکردش در مسیر 4 درصدی های ادعایی خودش گام برداشته است امروز با شیوه های شناخته شده که به احمدی نژادی موسوم شده است تلاش دارد با فرافکنی و فرار به جلو و با متهم کردن رقبا در رقابت های انتخاباتی گرد و خاکی به راه بیندازد تا نگاه افکار عمومی را از خود دور کند و مردم اطلاع پیدا نکنند او چه بلایی بر سر پایتخت آورد و چگونه تهران را به شهری ورشکسته تبدیل کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.