یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: رفتارهایی که شاهد هستیم ترفندهای پوپولیستی زشتی است که توسط رقیب برای تخریب رییس جمهور انجام می‌شود.

به گزارش جماران، پروانه سلحشوری با اشاره به حواشی پیش آمده روز کارگر امسال اظهار کرد: اگر سال‌های قبل این اتفاق می‌افتاد بحث دیگری بود و حداقل تا سه سال قبل انتخاباتی نداشتیم که چنین اتفاقاتی بیفتد. اکنون در آستانه انتخابات هستیم و متأسفانه رقیب انتخاباتی ما تنها کاری که می‌داند تخریب است.

 

وی تصریح کرد: چون نمی‌توانند استدلال درست در قبال کارها و نقدهایی که دارند بیان کنند و استدلال پشت حرف‌هایشان نیست دست به تخریب می‌زنند و جنگ حیدری - نعمتی راه می‌اندازند که از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: متأسفانه اولین بار نیست که شاهد این نوع رفتارهای پوپولیستی آسیب‌زننده به کشور هستیم. ما چنین رفتارهایی را با یادگار امام (ره) هم شاهد بوده‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین این رفتارها همه ترفندهای پوپولیستی زشتی است که توسط رقیب برای تخریب آقای روحانی انجام می‌شود.

رییس فراکسیون زنان مجلس همچنین بیان کرد: تا زمانی که کسانی باشند و این حرف‌ها را بشنوند و بخواهند این اعمال را انجام دهند، این رفتارهای پوپولیستی نه تنها در ایران بلکه در اغلب کشورهای دنیا وجود دارد و کسانی که ذی ‌نفوذ و ذی نفع هستند در حیطه‌هایی که می‌توانند اعمال قدرت کنند تلاش خود را خواهند کرد تا آقای روحانی که برای مبارزه با فساد آمده نتواند موفق شود، اما ما امیدواریم که در دور دوم هم موفق باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.